  • 101. Data: 2018-05-25 11:29:25
    Temat: Re: Propozycje obowiązkowych systemów od 2012
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-25 o 12:25, Kviat pisze:
    do stolika z kartami nie dopuszcza
    > się (i słusznie) oszołomstwa.

    A jednak FASZYSTA

  • 102. Data: 2018-05-25 11:37:56
    Od: z <...@...pl>

    Zdaję sobie sprawę że celowo Ci umknęło
    - podatki i ich optymalizacja
    - przepływ usług
    - solidarność energetyczna
    a to nie wszystko

    Merytorycznie leżysz i kwiczysz za to w wyzwiskach jesteś coraz lepszy :-)

  • 103. Data: 2018-05-25 12:18:04
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-25 o 13:14, Kviat pisze:

    > Dobrze się czujesz?

    To może chociaż pamiętasz jak to było z tym źdźbłem i belką :-)

  • 104. Data: 2018-05-25 12:25:37
    Od: Kviat

    W dniu 2018-05-25 o 10:10, z pisze:

    > Nie kompromituj się dalej albo celowo nie rżnij głupa że nie rozumiesz
    > kto DUŻY rozdaje karty w UE i gdzie tkwią rzeczywiste problemy.
    > (niepotrzebne skreślić) :-)

    Nie kompromituj się dalej albo celowo nie rżnij głupa, że nie rozumiesz,
    że nie ma żadnego światowego spisku. Wystarczy przysiąść się do stolika.
    A rzeczywistym problemem jest to, że do stolika z kartami nie dopuszcza
    się (i słusznie) oszołomstwa.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 105. Data: 2018-05-25 12:59:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Na grupie o prawie się już zaczyna dyskusja o RODO ;-)
    > "RODO koniec spamu telefonicznego ?"
    >
    > Będzie się działo.

    Rozumiem.
    Niemniej postawiłes konkretny zarzut. Zapytałem o szczegóły i sie
    wykreciłes. Znów... strasznie mało merytorycznie...

    Ja nie twierdze ze nie masz racji... ja nie wiem jaka ta racja jest...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 106. Data: 2018-05-25 12:59:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Od tej propagandy głowa puchnie. Moje jęczenie to niesmiały odruch
    > obronny :-)

    Rozumiem, jak pytam o szczegoły to mnie od propagandzisty wyzywasz...?
    A ja nawet jeszcze własnego zdania nie przedstawiłem...
    Cały czas probuje ustalic twoje...

    > Trochę czytam i mam doświadczenie życiowe :-)

    Czyli wiem ale nie powiem. Dziekuje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

  • 107. Data: 2018-05-25 13:14:46
    Od: Kviat

    W dniu 2018-05-25 o 10:29, z pisze:
    > W dniu 2018-05-25 o 12:25, Kviat pisze:
    > do stolika z kartami nie dopuszcza
    >
    > A jednak FASZYSTA

    Dobrze się czujesz?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 108. Data: 2018-05-25 13:21:53
    Od: Kviat

    W dniu 2018-05-25 o 10:37, z pisze:
    > Zdaję sobie sprawę że celowo Ci umknęło
    > - podatki i ich optymalizacja
    > - przepływ usług
    > - solidarność energetyczna
    > a to nie wszystko

    A wszyscy powinni być piękni i bogaci.
    Masz więcej takich ogólników, czy może w końcu dasz radę napisać o co ci
    konkretnie chodzi?

    > Merytorycznie leżysz i kwiczysz za to w wyzwiskach jesteś coraz lepszy :-)

    OMG... Masz jakieś zaburzenia? Przecież to ty mnie nazwałeś faszystą...

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 109. Data: 2018-05-25 13:42:32
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-05-25 o 13:21, Kviat pisze:
    > A wszyscy powinni być piękni i bogaci.
    > Masz więcej takich ogólników, czy może w końcu dasz radę napisać o co ci
    > konkretnie chodzi?

    To są bardzo konkretne konkrety. Nawet komisarze nieśmiało przebąkiwają.
    Doczytaj, dokształć się. Zarzuć te biuletyny agitacyjne :-)

    > OMG... Masz jakieś zaburzenia? Przecież to ty mnie nazwałeś faszystą...

    Zakoduj jeszcze chronologię bo i tu masz problem z ogarnięciem tematu

  • 110. Data: 2018-05-25 13:47:23

    W dniu 2018-05-25 o 12:59, Budzik pisze:

    > Ja nie twierdze ze nie masz racji... ja nie wiem jaka ta racja jest...

    Jak napisała "stokrotka" to jest paplanina nie generująca pożytecznych
    skutków. Na dniach będzie sporo wałkowane.
    Generalnie sprawdzają się obawy specjalistów wypowiadane przed
    uchwaleniem że to jest bubel prawny.
    Ale to już naprawdę wielkie OT :-)