  • 31. Data: 2017-11-09 11:05:55
    Temat: Re: Prośba-pytanie do użytkowników Lumii
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2017-11-09 o 10:55, Pat pisze:

    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Masz jakieś dokładniejsze, wiarygodne dane na ten temat. ?
    >
    > Pozdrawiam
    > Pat

    Ostatni telefon Microsoftu (Lumia 650) miał premierę w lutym 2016 roku,
    od tamtej pory chyba tylko Alcatel wypuścił (też w 2016) nowszy model z
    systemem Windows. Wsparcia dla WP 8.1 już oficjalnie nie ma, okres
    wspierania WP 10 nie jest chyba dokładnie znany (ale można założyć, że
    raczej nie będzie zbyt długi). Myślę, że to dość jasno pokazuje jak
    wygląda sytuacja w kwestii kupowania urządzenia z tym systemem z myślą o
    przyszłości... A szkoda.

  • 32. Data: 2017-11-09 16:39:13
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 07.11.2017 o 13:05, Liwiusz pisze:
    /../
    > Sprawdź na billingu u operatora.

    Bilingi sa tylko wychodzące

  • 33. Data: 2017-11-09 16:42:41
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 08.11.2017 o 11:53, Pat pisze:
    > Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Czy to znaczy, że radziłbyś mi pozostać przy Win Phone 8.1?
    > A może zrobić aktualizację do Win 10?

    Aktualizuj. Jak nie wypali to nowy fon.

  • 34. Data: 2017-11-09 17:23:07
    Od: "Pat" <s...@s...com>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Aktualizuj. Jak nie wypali to nowy fon.

    A co lepszego ma Win 10 w porównaniu z Win 8.1?
    Powtarzam, nie interesują mnie gry i portale społecznościowe.

    Pozdrawiam
    Pat

  • 35. Data: 2017-11-09 18:28:09
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 8.11.2017 o 8:05, z pisze:

    > Android to jest prowizoryczny system z napisanymi do niego
    > prowizorycznymi aplikacjami przez prowizorycznych programistów :-)

    10/10

    --
    ALEX MR
    "Fratres Militiae Templi, Pauperes Commilitones Christi Templique Salomonis"

  • 36. Data: 2017-11-09 20:33:20
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 09.11.2017 o 17:23, Pat pisze:

    > Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A co lepszego ma Win 10 w porównaniu z Win 8.1?
    > Powtarzam, nie interesują mnie gry i portale społecznościowe.

    Opera działa.
    Aktualizacje i dostępność do różności. Działanie.

  • 37. Data: 2017-11-09 21:56:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-09 o 16:39, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 07.11.2017 o 13:05, Liwiusz pisze:
    > /../
    >>
    > Bilingi sa tylko wychodzące

    Nie zawsze, sam pamiętam, jak Idea miała przychodzące.

    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2017-11-09 22:00:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-09 o 11:05, kosmos pisze:

> [...]
    > raczej nie będzie zbyt długi). Myślę, że to dość jasno pokazuje jak
    > wygląda sytuacja w kwestii kupowania urządzenia z tym systemem z myślą o

    To, jak wygląda sytuacja, pokazuje fakt, że już Bill Gates ma Samsunga S8.

    A tak oficjalnie:
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/koniec-windows-10
    -mobile-potwierdzony,2,3,40207.html

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2017-11-10 09:50:09
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-11-09 o 20:33, Smok Eustachy pisze:
    > Opera działa.
    > Aktualizacje i dostępność do różności. Działanie.

    Takie slogany :-) Czytałem trochę i z tą płynnością/szybkością może być
    różnie. Miałem w rękach chwilę i nic nadzwyczajnego w tym interfejsie
    nie znalazłem.
    Aplikacji pewnie kilka więcej ale i tak nie do przyjęcia w porównaniu z
    androidem. (jak komu oczywiście potrzebne)

    Także d... nie urywa :-)

  • 40. Data: 2017-11-10 15:10:22
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 09.11.2017 o 21:56, Liwiusz pisze:
    /.../

    > Nie zawsze, sam pamiętam, jak Idea miała przychodzące.

    Reżim prawny jest