  • 21. Data: 2017-11-07 16:40:41
    Temat: Re: Prośba-pytanie do użytkowników Lumii
    Od: "Pat" <s...@s...com>

    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    > napisał w wiadomości news:otsitb$trs$1@node1.news.atman.pl...
    >> "Pat" 5a0198e4$0$661$6...@n...neostrada.pl
    >> Mam Lumię 535 Dual SIM z systemem
    >> Windows Phone 8.1 (jeszcze).
    > Fajny system, skoro tak łatwo kasuje...
    No właśnie. To jedna z wad. Dlatego "jeszcze".

    > Mój telefon (z Androidem) ma: ,,rejestr połączeń'',
    > nagrania rozmów i ,,ośmiorniczkę''. ;)
    > https://www.odebractelefon.pl/
    Następny mój telefon będzie z Androidem.
    Rejestru połączeń nie znalazłam, a grupa wsparcia
    na MS już nie jest aktywna, stąd moje pytanie tutaj.
    Te 2 rozmowy były akurat przeze mnie chciane.
    Nie w tym problem.

    Pozdrawiam
    Pat

  • 22. Data: 2017-11-07 23:23:32
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-11-07 o 15:41, Liwiusz pisze:
    Nadal głupiś :)

    Właśnie pokazałeś swoją mądrość i dobre wychowanie i to przy kobietach ;-)

  • 23. Data: 2017-11-07 23:35:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-11-07 o 16:40, Pat pisze:

    > Następny mój telefon będzie z Androidem.

    Abstrahując od tych połączeń :-) (w symbianie i starszych było normalniej)
    Przeszedłem z win8.1 na Androida bo mi się wydawało że mi brakuje
    aplikacji, że bez nich jestem ograniczony i nie mogę rozwinąć skrzydeł :-)
    Jednak po kilku miesiącach używania zaczynam tęsknić do lumii 1020.
    Tych wymarzonych aplikacji użyłem może kilka razy a o systemie mam
    jeszcze gorsze zdanie niż wcześniej jako o cukierkowej zabawce napisanej
    przez gimbazę :-)

  • 24. Data: 2017-11-08 00:37:24
    Od: "Pat" <s...@s...com>

    > Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Przeszedłem z win8.1 na Androida [...] o systemie mam jeszcze gorsze zdanie niż
    wcześniej jako o
    > cukierkowej
    > zabawce napisanej przez gimbazę :-)

    Czytałam kiedyś opinię, że Android sprawdza się tylko
    na dobrym sprzęcie. Może to prawda, bo miałam ten
    system na bardzo tanim tablecie i ciągle się wieszał
    Dlatego smartfona wybrałam z Win Phone 8.1.

    Pozdrawiam
    Pat

  • 25. Data: 2017-11-08 00:43:20
    Od: "Pat" <s...@s...com>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > (w symbianie i starszych było normalniej)
    Dodam jeszcze, że kiedyś miałam Nokię E51 z symbianem.
    To była wspaniała komórka.
    Smartfony mają spełniać szersze zadania i takie cudo już
    się chyba nie zdarzy.

    Pozdrawiam
    Pat

  • 26. Data: 2017-11-08 08:05:07
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-11-08 o 00:37, Pat pisze:
    > Czytałam kiedyś opinię, że Android sprawdza się tylko
    > na dobrym sprzęcie. Może to prawda, bo miałam ten
    > system na bardzo tanim tablecie i ciągle się wieszał
    > Dlatego smartfona wybrałam z Win Phone 8.1.

    Co to znaczy dobry sprzęt? :-)
    Mam tablet della z androidem 4. cośtam
    Od początku był kulawy (może mam za duże wymagania) a po 3 latach.
    nadaje się tylko do nawigacji jak już się odpali i nie zlaguje

    Dlatego wybrałem telefon flagowy xperia z3 compact kiedyś był flagowy
    ale parametry ma porządne.
    I co? Faktycznie jest szybki i nawet to działa do czasu jak jakaś
    aplikacja nie dostanie zonka, utraci połączenie z macierzą ;-)
    Albo wku... mnie kolejna reklama.

    Android to jest prowizoryczny system z napisanymi do niego
    prowizorycznymi aplikacjami przez prowizorycznych programistów :-)

  • 27. Data: 2017-11-08 11:53:24
    Od: "Pat" <s...@s...com>

    > Android to jest prowizoryczny system z napisanymi do niego prowizorycznymi
    aplikacjami przez
    > prowizorycznych programistów :-)

    Czy to znaczy, że radziłbyś mi pozostać przy Win Phone 8.1?
    A może zrobić aktualizację do Win 10?

    Mój pomysł z nabyciem smartfona z Androidem wzięła się stąd,
    że ilekroć widziałam u różnych osób taki telefon, to wydawał
    się o wiele sprawniejszy, szybszy i bardziej przyjazny.
    Nawet kiedyś była taka sytuacja, że ktoś chciał mi coś pokazać,
    robił to na swoim Samsungu z Androidem, a ja równocześnie
    na moim. Tyle, że słowo "równocześnie" było mocno na wyrost.
    Po prostu na wynik każej operacji u mnie musieliśmy dłuuugo
    czekać.

    Mój Smartfon (Lumia 535 SD) kończy właśnie 3 lata i byłaby
    pora zmienić na coć innego. Tylko na co? Smartfona kupię
    niezależnie od operatota/abonamentu, więc przynajmniej
    teoretycznie mam wolny wybór, oczywiście w granicach
    rozsądnej ceny.
    Wiem, zaraz będzie pytanie co to jest rozsądna cena.
    Dla mnie to cena adekwatna do funkcjonalności dla mnie
    niezbędnej. Na pewno nie są mi potrzebne gry, ani portale
    społecznościowe.

    Pozdrawiam
    Pat

  • 28. Data: 2017-11-08 12:42:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-11-08 o 11:53, Pat pisze:
    > Czy to znaczy, że radziłbyś mi pozostać przy Win Phone 8.1?
    > A może zrobić aktualizację do Win 10?

    Gdyby się dało zaktualizować ale mojego np. się nie da.
    I nie wiem czy warto i czy to nie spowolni ładnie działającego systemu.
    Hmmm... tylko że przynajmniej Tidal by zadziałał na w10 bo na w8.1 nie
    chce :-(

    > Wiem, zaraz będzie pytanie co to jest rozsądna cena.
    > Dla mnie to cena adekwatna do funkcjonalności dla mnie
    > niezbędnej. Na pewno nie są mi potrzebne gry, ani portale
    > społecznościowe.

    Mam w mojej wiosce salon Xiaomi i jak będę znowu chciał androida to
    będzie to xiaomi za 550 zł z gwarancją z 2G Ram baterią przynajmniej
    3000 i niestety z wyświetlaczem 5" który jest dla mnie za duży :-)

  • 29. Data: 2017-11-09 10:28:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pat" 5a01d3ef$0$650$6...@n...neostrada.pl

    > Następny mój telefon będzie z Androidem.

    Nie tylko Twój, bo chyba M$ zrezygnował z kontynuacji telefonicznego W...

  • 30. Data: 2017-11-09 10:55:22
    Od: "Pat" <s...@s...com>

    > "Pat" 5a01d3ef$0$650$6...@n...neostrada.pl

    > Nie tylko Twój, bo chyba M$ zrezygnował z kontynuacji telefonicznego W...

    Masz jakieś dokładniejsze, wiarygodne dane na ten temat. ?

    Pozdrawiam
    Pat