  • 21. Data: 2011-11-12 20:54:12
    Temat: Re: Prostownik procesorowy w Lidlu
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 14-10-2011 o 01:08:06 Arbiter <n...@h...com> napisał(a):

    > Nied?ugo bedzie w Lidlu znany i lubiany prostownik procesorowy do
    > akumulatora. Niestety tym razem za 69PLN
    >
    > http://fanlidla.pl/gazetka/2011.10.20.samochod/3164,
    Prostownik,ladowarka,akumulatora,do,samochodu,i,moto
    cykla

    > Mam, uzywam i polecam

    są jeszcze w Lidlu przy Kasprowicza róg Sokratesa

    ale za to stojaczki pod samochód wyszły :/ może ktoś widział gdzie leżą?

    pozdrawiam

  • 22. Data: 2011-11-12 23:39:03
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Gr4N4c1K" <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> napisał w
    wiadomości news:op.v4upomyaykntv0@pecet1.domain.neostrada...

    > są jeszcze w Lidlu przy Kasprowicza róg Sokratesa

    Wszędzie ich pełno w Lidlach. Chyba rynek się nasycił a i cena wzrosła, bo
    kiedys kosztował 49PLN.

    > ale za to stojaczki pod samochód wyszły :/ może ktoś widział gdzie leżą?

    niestety nie przypominam sobie. zerknę przy okazji

  • 23. Data: 2011-11-13 10:41:58
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 13-11-2011 o 00:39:03 Arbiter <n...@h...com> napisał(a):

    > U?ytkownik "Gr4N4c1K" <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:op.v4upomyaykntv0@pecet1.domain.neostrada...

    > Wszedzie ich pe?no w Lidlach. Chyba rynek sie nasyci? a i cena wzros?a,
    > bo
    > kiedys kosztowa? 49PLN.

    wiesz, tego dnia kiedy byłem jak rzucili do sklepu to ludzie po dwa, trzy
    brali... normalnie jak ciepłe bułeczki :) i myślałem, że to pójdzie w
    dzień, góra dwa. teraz byłem przez przypadek i patrze, że leżą. to wziąłem
    drugi na zapas :)

    > niestety nie przypominam sobie. zerkne przy okazji

    zanabyłem jeden komplet ale okazuje się, że przydały by się jeszcze i dwa
    do garażu. sprytne te stojaczki. żeby nie było ntg to idealnie pasuje pod
    silnik mojej reverki jak stoi na centralu to przednie koło w powietrzu :)

    pozdrawiam

  • 24. Data: 2011-11-13 17:58:05
    Od: Paweł.H. <p...@u...gmail.com>

    Użytkownik "Gr4N4c1K" <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:o...@p...domain.neostra
    da...

    Jakim prądem to ładuje? Powinno ciągnąć chyba do ok 14,4v.
    U mnie po miesięcznym postoju moto po dwóch sekundach przełącza się na
    zielone przy napięciu ~12,7, może 12,9.

  • 25. Data: 2011-11-13 19:23:59
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Paweł.H." <p...@u...gmail.com> napisał w wiadomości

    > Jakim prądem to ładuje? Powinno ciągnąć chyba do ok 14,4v.
    > U mnie po miesięcznym postoju moto po dwóch sekundach przełącza się na
    > zielone przy napięciu ~12,7, może 12,9.

    gdzieś czytalem ze ostatnia seria była walnięta. nie działał tryb
    samochodowy. I ogólnie wyłącza przed czasem.
    Ja mam ze starej serii i jest ok.

  • 26. Data: 2011-11-14 08:51:55
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Paweł.H. napisał(a):
    > Jakim prądem to ładuje? Powinno ciągnąć chyba do ok 14,4v.
    > U mnie po miesięcznym postoju moto po dwóch sekundach przełącza się na
    > zielone przy napięciu ~12,7, może 12,9.

    kluczowa jest kolejnosc podlaczania :)
    wpierw klemy, pozniej ladowarka do 220 i dopiero power :)

    Tez bylem zdziwiony ze jak sie podlaczy wpierw do rpadu to poniezj po
    kilku sekundach swieci juz na zielono. Az wzialem instrukcje :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 27. Data: 2011-11-14 12:08:21
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2011-11-13 20:23, Arbiter pisze:

    > gdzie? czytalem ze ostatnia seria by?a walni?ta. nie dzia?a? tryb
    > samochodowy. I og?lnie wy??cza przed czasem.
    > Ja mam ze starej serii i jest ok.

    Z bardzo starej ;-) (jeszcze bez 6V) też jest OK.

    A Aldikowy okazał się o tyle lepszy (i tańszy przy okazji),
    że ma wyświetlacz LCD i można za pomocą piktogramu
    + wyświetlonego napięcia ocenić zarówno stan akumulatora "na wejściu",
    jak i ile jeszcze poładuje.

    --
    Pzdr

    JKK