  • 61. Data: 2018-08-20 18:07:36
    Temat: Re: Protest69
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-15 o 21:29, s...@g...com pisze:

    > Aha, jedziemy ad personam.
    > Nie nie widze. W obu przypadkach nie da sie zapierdalac szybciej niz reszta na
    drodze. A o to chodzi tym co wyscigu slimakow nie lubia.

    A mnie to u tirmanów razi "kultura" słowa na CB :-)

  • 62. Data: 2018-08-20 18:10:00
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-15 o 21:40, Myjk pisze:

    > Jakie zapierdalać, skoro dopuszczalna jest 140?

    > Ale to nie dotyczy tylko tirolotów. Osobówek też,
    > przy czym ślimaczana osobówka to raczej promil.

    Zależy od kryterium. Skoro tylko je z prawej wyprzedzam to widać więcej.

  • 63. Data: 2018-08-20 18:10:59
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-15 o 21:42, EdekS pisze:

    > Ruszasz się, ale tak, że przed tobą nikt nie jedzie, a za tobą utworzyła
    > się
    > kolumna, czyli ruch utrudniasz i masz obowiązek zjechać na prawy pas.

    Na wyprzedzanego tir'a? Oj nie gadaj, też bym nie zjechał.

  • 64. Data: 2018-08-20 18:12:07
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-15 o 21:58, Cavallino pisze:

    >>> obowiązani .... unikać wszelkiego działania, które mogłoby ... ruch ten

    > Czyli o prawie 1/3 mniej niż można.
    > Ewidentne utrudnianie - zresztą każda jazda bez powodu z taką prędkością
    > na autostradzie powinna być karana identycznie.

    W sytuacji gdy zaledwie możliwość rozwinięcia 50 jest wymagana?

  • 65. Data: 2018-08-20 18:13:52
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-16 o 16:54, Myjk pisze:
> [...]
    >
    > Kaganiec to mają różnie założony i stąd się bierze właśnie to wyprzedzanie.
    > Jeden ma blokadę fabryczną na 87, drugi na 88, a trzeci na 89. No i ten
    > drugi i trzeci MOŻE szybciej niż pierwszy, i pomimo że ma ograniczenie do
    > 80, to wyprzedza jak ślimak, żeby być "szybciej". Za nim przez minutę,
    > dwie, a może trzy tupie stado "zajęców". I teraz taki JEDEN ślimak
    > zaoszczędzi na wyprzedzaniu 1-2km/h, a STADO zajęcy jadących -50/h straci
    > na tym wyprzedzaniu 2-3km/h. No tak, pewnie że mogą sobie nadgonić jadąc
    > kolejne 1-3 minuty 200/h a biedny ciężarowiec sobie nie nadgoni i biedny

    Jak osobówki z tempomatami. Zawsze nie wyprzedzają, tylko jak jest jakaś
    okazja.

  • 66. Data: 2018-08-20 18:15:30
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-16 o 21:48, Myjk pisze:
    > Thu, 16 Aug 2018 12:01:25 -0700 (PDT), CTP

    > Niebezpieczne to jest jak ktoś jedzie bezmyślnie, albo jest niedowidzący.

    No nie, to są gwałtowne zwolnienia. Nawet do zera. Nie widać ich bo w
    sznurze samochodów generalnie guzik widać.

  • 67. Data: 2018-08-20 18:20:17
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-17 o 11:15, EdekS pisze:

    > W polskim prawie jest zakaz utrudniania ruchu.
    > Jedziesz lewym pasem, przed tobą nikogo
    > za tobą pojazd lub więcej, to znaczy, że utrudniasz
    > ruch.

    E tam. To byłoby absurdalne naciąganie prawa.

  • 68. Data: 2018-08-20 18:21:48
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-15 o 21:55, Myjk pisze:

    > Patrzymy na Niemców, bo dążymy do zachodu a nie wschodu. Tam jakoś nasze
    > żółwie nie mają problemów aby jechać w kolejce, bo widzą że z tamtymi nie
    > ma żartów -- tylko u siebie syf robią.

    To tylko strach przed nieznanymi konsekwencjami.

  • 69. Data: 2018-08-20 18:33:01
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-15 o 23:00, J.F. pisze:
> [...]
    ierowcow-tirow-zablokuja-prawe-pasy-to-odpowiedz-na-
    policyjna-akcje-tir,13413842/
    zdaniem ma miejsce na kierowców zawodowych w ostatnim czasie. Najdobitniej ma
    przejawić się w postaci akcji "TIR" prowadzonej przez policję, podczas której
    kierowcy samochodów ciężarowych są karani właśnie za zbyt długie wyprzedzanie na
    drogach ekspresowych i autostradach.

    > Gorzej, jak sie okaze, ze w wyniku tego protestu swietnie sie jezdzi,
    > wiec trzeba tirom obnizyc predkosc :)

    Wczoraj nie jeździli, na autostradzie momentami trzeba było zwolnić jak
    w korku w środku miasta albo całkiem zatrzymać się.

  • 70. Data: 2018-08-20 19:33:07
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-20 o 13:51, J.F. pisze:
> [...]
    drogach ekspresowych i autostradach.

    > Ale na te akcje narzekal, na wczesniejsze akcje policji, czy tak

    Coś chyba mówił, że zwykle narzekają na tirmanów a tu osobówki blokują,
    ale nie jestem pewien czy dobrze zrozumiałem w natłoku słów. Jakby
    odnosił się do tego protestu. A w istocie co chwila autostrada stała.