  • 1. Data: 2015-09-27 17:09:01
    Temat: Przecinarka plazmowa
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    Nie zadne zawodowstwo, od czasu do czasu cus bym przycial. Stal pewnie
    nie grubsza niz 6mm, moze czasem podobnej grubosci Al. Z tego co widze,
    to z zajarzaniem luku HV sa takie cuda 3 w 1: SPAWARKA INWERTOROWA 3W1
    MMA TIG CUT 160A PRZECINARKA PLAZMOWA KRAFT&DELE
    Czy ktos posiada takie urzadzonko? 0 opinii w necie na temat tej firmy.
    Wiem, ze chytry Chinczyk to skladal, ze chinski amper = 0,776A;-) itd,
    ale czy jest to wybor bardzo zly, czy tylko troche?
    Pozostale funkcje (spawanie) nie sa mi potrzebne.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2015-10-23 22:35:28
    Temat: Re: Przecinarka plazmowa
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sun, 27 Sep 2015 17:09:01 +0200 "Pawel \"O'Pajak\""
    <o...@g...pl> napisał:

    >MMA TIG CUT 160A PRZECINARKA PLAZMOWA KRAFT&DELE
    >Czy ktos posiada takie urzadzonko? 0 opinii w necie na temat tej firmy.

    Mam spawarkę Kraft&Delle, typ IGBT-200N/KD828. Mam ją ze dwa lata i
    działa bardzo dobrze. Używam ją jako TIG i (rzadziej) MMA. Zajrzałem
    kiedyś do środka - wygląda na wykonaną całkiem przyzwoicie. Co do
    chińskich amperów, to przy MMA, prądy bardzo dobrze zgadzają się z
    zalecanymi przez producenta elektrod. Np. dla elektrody 2,5mm 6013,
    Bester zaleca 70-90A i faktycznie, w typowej sytuacji nalepiej spawa
    się nimi przy 80A. Myślę że urządzenie jest niezłe i warte polecenia.
    Z przecinarkami plazmowymi nie miałem niestety do czynienia.