  • 1. Data: 2019-03-22 06:59:58
    Temat: Przejscia dla pieszych które zaczynają się na chodniku
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Ostatnio przy okazji dyskusji o pieszych pojawił sie watek zebry
    malowanej w ten sposób ze zaczyna się juz na chodniku.

    Ktos tam sie dziwił wiec podaje przykład:
    Poznań, skrzyzowanie Serbska / Naramowicka (na tym skrzyzowaniu chyba
    wszystkie przejscia sa tak malowane) i potem dalej w kierunku
    Solidarnosci - kolejne przejscie rowniez malowane w ten sposób.
    Dojezdzamy do ronda na skrzyzowaniu ulic Serbska / Solidarnosci / Murawa
    i znów wszystkie przejscia namalowane w ten sposób.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 2. Data: 2019-03-22 09:29:04
    Od: "Koloek" <k...@p...pl>

    wiadomości news:XnsAA1A4126272E1budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > pojawił sie watek zebry
    > malowanej w ten sposób ze zaczyna się juz na chodniku.
    >
    > --
    > Pozdrawia... Budzik

    To co namalowane na chodniku to nie jest przejście.
    Definicja przejścia jest w PoRD i nie ma tam chodnika.

    11) przejście dla pieszych - powierzchnię jezdni, drogi dla rowerów lub
    torowiska przeznaczoną do przechodzenia przez pieszych, oznaczoną
    odpowiednimi znakami drogowymi;

  • 3. Data: 2019-03-22 10:10:03
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22-03-2019 o 09:29, Koloek pisze:
    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości news:XnsAA1A4126272E1budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > To co namalowane na chodniku to nie jest przejście.

    Chyba że ktoś nie zauważył, że to nie był chodnik, tylko ciąg
    pieszo-rowerowy z pasem rozdziału.
    Z wyglądu podobne, ale jednak nie to samo.

  • 4. Data: 2019-03-22 11:35:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
> [...]

    >Murawa
    >i znów wszystkie przejscia namalowane w ten sposób.

    Ale pieszemu nie wolno wejsc na jezdnie bezposrednio pod pojazd, takze
    na przejsciu :-)

    J.

  • 5. Data: 2019-03-22 12:23:56
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    22 Mar 2019 05:59:58 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

> [...]
    > Dojezdzamy do ronda na skrzyzowaniu ulic Serbska / Solidarnosci / Murawa
    > i znów wszystkie przejscia namalowane w ten sposób.

    Daj linka do GM

  • 6. Data: 2019-03-22 12:51:51
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-03-22 o 12:23, r...@k...pl pisze:
    > Serbska / Naramowicka
    A tak semu trudno? :-)

    https://www.google.com/search?q=Serbska+%2F+Naramowi
    cka+&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t

    A tu gotowiec
    https://www.google.com/maps/place/Serbska+%26+Naramo
    wicka,+61-622+Poznań/@52.4314823,16.946294,3a,75y,32
    .94h,64.57t/data=!3m6!1e1!3m4!1s8Uon1HhQfWk5rDUI3sMj
    zg!2e0!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x47045ca6ebc1d15d:0
    x32d39385cfee137e!8m2!3d52.4321366!4d16.9463735

    Robert

  • 7. Data: 2019-03-22 12:54:33
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22-03-2019 o 12:23, r...@k...pl pisze:
    > 22 Mar 2019 05:59:58 GMT, w <X...@1...0.0.1>,

    > Daj linka do GM

    https://www.google.pl/maps/@52.4351723,16.9394157,13
    6m/data=!3m1!1e3

    Dziwne te malowania, ale to faktycznie wszystko przejścia pieszo-rowerowe.
    Może to miały być linie zatrzymania (pieszych)?

  • 8. Data: 2019-03-22 13:03:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 22 Mar 2019 12:51:51 +0100, w <5c94cc52$0$483$65785112@news.neostrada.pl>,
    Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    zg!2e0!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x47045ca6ebc1d15d:0
    x32d39385cfee137e!8m2!3d52.4321366!4d16.9463735

    Kreatywne podejście do malowania :)
    Oczywiście to co na chodniku to żadne przejście nie jest...

  • 9. Data: 2019-03-22 13:44:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
> [...]

    x32d39385cfee137e!8m2!3d52.4321366!4d16.9463735

    >Kreatywne podejście do malowania :)
    >Oczywiście to co na chodniku to żadne przejście nie jest...

    Albo to juz jezdnia jest, a nie chodnik :)

    A w ogole wyglada mi troche jak linia zatrzymania dla pieszych przed
    przejsciem ... ale chyba nic takiego nasz kodeks nie przewiduje.

    A moze to dla tirow, ktore troche scinaja zakrety ?

    J.

  • 10. Data: 2019-03-22 23:49:51
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-03-22 o 12:54, Cavallino pisze:

    > https://www.google.pl/maps/@52.4351723,16.9394157,13
    6m/data=!3m1!1e3

    > Dziwne te malowania, ale to faktycznie wszystko przejścia pieszo-rowerowe.
    > Może to miały być linie zatrzymania (pieszych)?

    Może dla debili z nosem w smartfonie, aby zwiększyć prawdopodobieństwo,
    że wcześniej się ockną i nie wejdą z marszu na przejście.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam