  • 11. Data: 2019-03-23 00:05:12
    Temat: Re: Przejscia dla pieszych które zaczynają się na chodniku
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-03-22 o 23:49, Adam pisze:

    > Może dla debili z nosem w smartfonie, aby zwiększyć prawdopodobieństwo,
    > że wcześniej się ockną i nie wejdą z marszu na przejście.

    Takie dziwne przejście dla pieszych, namalowane na drodze dla
    rowerzystów i pieszych.
    Ale na pewno nie jest to przejście dla pieszych przez jezdnię,
    zaczynające się na chodniku. :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 12. Data: 2019-03-23 08:26:36
    Od: p...@g...com

    Nie dla zombiakow są inne przejścia ;-)

    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=76637582
    0400406&id=212970659074261&sfnsn=mo

    Jeśli chodzi o wywalenie w błoto publicznych pieniędzy urzędnicy mają nieograniczoną
    wyobraźnię ;-)

  • 13. Data: 2019-03-23 09:04:57
    Temat: Re: Przejscia dla pieszych które zaczynają się na chodniku. Pomysł debila.
    Od: "Koloek" <k...@p...pl>

    wiadomości news:XnsAA1A4126272E1budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Ostatnio przy okazji dyskusji o pieszych pojawił sie watek zebry
    > malowanej w ten sposób ze zaczyna się juz na chodniku.
    >
    > Ktos tam sie dziwił wiec podaje przykład:
    > Poznań, skrzyzowanie Serbska / Naramowicka (na tym skrzyzowaniu chyba
    > wszystkie przejscia sa tak malowane) i potem dalej w kierunku
    > Solidarnosci - kolejne przejscie rowniez malowane w ten sposób.
    > Dojezdzamy do ronda na skrzyzowaniu ulic Serbska / Solidarnosci / Murawa
    > i znów wszystkie przejscia namalowane w ten sposób.
    > --
    > Pozdrawia... Budzik

    Pomysł debila, a inny debil to zatwierdził.

    Debil pieszy będzie przekonany, że jest na przejściu dla pieszych
    i ma pierwszeństwo , a faktycznie będzie na chodniku.

  • 14. Data: 2019-03-23 12:16:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Mar 2019 09:04:57 +0100, Koloek napisał(a):
> [...]

    > Debil pieszy będzie przekonany, że jest na przejściu dla pieszych
    > i ma pierwszeństwo , a faktycznie będzie na chodniku.

    Ale tam jeszcze swiatla sa.

    J.

  • 15. Data: 2019-03-23 13:36:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.03.2019 o 13:44, J.F. pisze:

    > A w ogole wyglada mi troche jak linia zatrzymania dla pieszych przed
    > przejsciem ... ale chyba nic takiego nasz kodeks nie przewiduje.
    >
    > A moze to dla tirow, ktore troche scinaja zakrety ?

    Dla niewidomych raczej.

    Shrek

  • 16. Data: 2019-03-26 14:51:24
    Od: "JaTy.CKmK" <J...@g...com>

    W dniu 22.03.2019 o 06:59, Budzik pisze:
> [...]
    > Dojezdzamy do ronda na skrzyzowaniu ulic Serbska / Solidarnosci / Murawa
    > i znów wszystkie przejscia namalowane w ten sposób.

    A to czasem nie jest coś białego z wypukłymi "kropami" naklejone i
    skoordynowane z przejściem jako informacja (dotykowa) dla tych z laskami
    białymi?

    --
    pzdr
    JaTy z CKmK