  • Data: 2018-05-15 20:24:35
    Temat: Przekaźniki SSR AC w zastosowaniu DC
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Buduję urządzenie, gdzie będzie kilkanaście przekaźników SSR.
    Przekaźniki te mają sterować obciążeniem o charakterze indukcyjnym
    zasilanym 24 V DC.
    Mam trochę przekaźników SSR AC i chciałbym je wykorzystać, ale nie wiem,
    czy się nadadzą. Mam kilka załączanych w zerze i kilka załączanych
    bezzwłocznie.
    Czy przekaźnik SSR AC może przełączać prąd stały? Wydaje mi się, że taki
    załączany w zerze mógłby nie działać, ale taki załączany bezzwłocznie
    powinien tak samo dobrze przełączać prąd stały, jak i przemienny.
    Nie mam teraz jak sprawdzić doświadczalnie, więc pytam Kolegów.
    Jak sądzicie? Będzie można użyć tych zmiennoprądowych.
    Jacek