  • 1. Data: 2009-03-12 21:38:13
    Temat: Re: neostrada z telewizja (w tp)
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@t...much.spam>

    Przenoszę problem z pl.rec.telewizja:

    From: pawell32 <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: neostrada z telewizja (w tp)

    (...)
    > np. kiedyś mając dsl-a i zmieniając abonament na telefon wyłaczyli
    > prezentacje numeru, po kilku telefonach przełączono mnie
    > działu technicznego z którego dowiedziałem się iż nie ma możliwości
    > technicznych posiadania internetu szerokopasmowego i prezentacji
    > numeru.

    CLIP w DTMF na pewno by zadziałał. A jak jest z FSK? Zajmuje tyle pasma,
    że włazi na ADSL? Czy wyłączenie najniższych tonów uplinku w modemie
    ADSL pomogło by na problem?

    W ogóle, czy ktoś wie, gdzie można znaleźć plan częstotliwości dla tonów
    ADSL, bo poza tym, że w moim modemie mogę włączać i wyłączać wybrane
    tony, to nie wiem, jakie częstotliwości im odpowiadają.

  • 2. Data: 2009-03-12 21:45:15
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Tomasz Wójtowicz wrote:
    > (...)
    >
    > CLIP w DTMF na pewno by zadziałał. A jak jest z FSK? Zajmuje tyle pasma,
    > że włazi na ADSL? Czy wyłączenie najniższych tonów uplinku w modemie
    > ADSL pomogło by na problem?

    Nie róbmy sobie jaj, CLIP w FSK chodził nawet z HISem, który miał
    "nieco" mniejszy odstęp.

    > W ogóle, czy ktoś wie, gdzie można znaleźć plan częstotliwości dla tonów
    > ADSL, bo poza tym, że w moim modemie mogę włączać i wyłączać wybrane
    > tony, to nie wiem, jakie częstotliwości im odpowiadają.

    najszybciej ;-) http://en.wikipedia.org/wiki/ADSL

    M.

  • 3. Data: 2009-03-12 21:54:36
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-03-12 22:38, Tomasz Wójtowicz napisał:

    > CLIP w DTMF na pewno by zadziałał. A jak jest z FSK? Zajmuje tyle pasma,
    > że włazi na ADSL? Czy wyłączenie najniższych tonów uplinku w modemie
    > ADSL pomogło by na problem?

    Znam kilkanaście osób, które mają clip w FSK + ADSL i jakoś nie ma z tym
    problemu (w tym kilka jest w TP SA)

    > W ogóle, czy ktoś wie, gdzie można znaleźć plan częstotliwości dla tonów
    > ADSL, bo poza tym, że w moim modemie mogę włączać i wyłączać wybrane
    > tony, to nie wiem, jakie częstotliwości im odpowiadają.

    np. wikipedia - hasło DTMF oraz "DSL" i setki innych stron po wpisaniu w
    google "SYGNALIZACJA DTMF" oraz "DSL"

    --
    Cz.

  • 4. Data: 2009-03-12 23:06:08
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@t...much.spam>

    Czarek pisze:

    > np. wikipedia - hasło DTMF oraz "DSL" i setki innych stron po wpisaniu w
    > google "SYGNALIZACJA DTMF" oraz "DSL"

    Nie pytałem się o tony DTMF, tylko o tony nośne ADSL, ale dzięki, już
    znalazłem.

  • 5. Data: 2009-03-17 08:59:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 12 Mar 2009 22:45:15 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)

    >Nie róbmy sobie jaj, CLIP w FSK chodził nawet z HISem, który miał
    >"nieco" mniejszy odstęp.

    HIS to niekoniecznie dobry przyklad, bo mogl sygnalizacje inaczej
    przesylac. Ba - niemalze musial inaczej przesylac, bo przeciez sam
    generowal sygnal dzwonka i zmienial przeznaczenie kanalow.

    Ale FSK-CLIP nadal jest pasmem akustycznym i to telefonicznym.

    Gorzej z teletaksa 16kHz.

    J.

  • 6. Data: 2009-03-20 20:40:20
    Od: Andrzej Podenkiewicz <k...@o...pl>

    Czarek pisze:

    > Znam kilkanaście osób, które mają clip w FSK + ADSL i jakoś nie ma z tym
    > problemu (w tym kilka jest w TP SA)

    To ja się pochwalę. Przy videostradzie CLIP w FSK i DTMF chodzi
    bezbłędnie w sieci &FTP :)

    PZdr.
    Kferro

  • 7. Data: 2009-03-20 20:47:11
    Od: i...@p...pl

    > To ja się pochwalę. Przy videostradzie CLIP w FSK i DTMF chodzi
    > bezbłędnie w sieci &FTP :)

    bo CLIP w zasadzie nie ma nic wspólnego z videostradą

    Ircys

  • 8. Data: 2009-03-25 08:43:35
    Od: p...@o...pl

    On 20 Mar, 21:47, i...@p...pl wrote:

    > bo CLIP w zasadzie nie ma nic wspólnego z videostradą

    Tak w ogóle to w TP chyba już nie używają nazwy videostrada, patrzyłem
    niedawno na stronie i teraz to figuruje jako "usługa tv" (tzn ta
    telewizja po linii telefonicznej, bez konieczności instalowania
    "talerza". Taka ciekawostka...