  • 1. Data: 2009-03-11 22:16:18
    Temat: fax Philips Magic 3 Primo - kasowanie faksu
    Od: Falisty <f...@w...pl>

    Witam.
    Jest sobie faks Philips Mgic 3 Primo i jest problem: faks odebrał
    dokument i go ciągle w kółko drukuje. Niepotrafie tego skasować
    (instrukcja w Philipsie jest do d.. i nie zamierzam nigdy wiecej kupić
    takiego g.) a urządzenie ciagle drukuje... Szkoda drogiej rolki z taśmą
    drukującą - próbowałem wciskać Stop lub C i nic, wyjęcie wtyczki z
    gniazdka też nic nie dało - zginęły wszystkie ustawienia (logo, czas
    data) o to cholerstwo ciągle drukuje ten dokument naokoło... Co robić???
    Jak to usunąć z pamięci ?
    --
    Pozdrawiam, Krzysiek
    Ps.Adres bez podkreślnika

  • 2. Data: 2009-03-12 01:00:32
    Temat: Re: fax Philips Magic 3 Primo - kasowanie faksu
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Falisty" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z gniazdka też nic nie dało - zginęły wszystkie ustawienia (logo, czas
    > data) o to cholerstwo ciągle drukuje ten dokument naokoło... Co

    Czy masz w pamięci jakieś niewysłane faksy? Jeśli tak, to je skasuj...
    Któryś z przycisków stopujących naciśnij i przytrzymaj... Nawet 3
    sekundy.
    Może trzeba nacisnąć jakiś "skrót" klawiczowy - kilka jednocześnie...
    Poza tym, ZTCWidzę w necie, faks ten może kopiować i kopii jest do 15
    sztuk, może coś w ten deseń? Tzn. że jak wyklepie te 15 sztuk, to się
    uspokoi?
    A tak ze znalezionych opinii - wyciep to i nabądź coś laserowego, bo Cię
    koszta zjedzą.

    Trudno mi coś bez instrukcji (nawet tej badziewnej) powiedzieć, gdyż nie
    mam gdzie szukać niuansów...
    Nie chcę Cię namawiać do pewnej ryzykownej czynności (nie wiem, czy faks
    po niej wstanie należycie) - do modułu rolki barwiącej jest chip
    elektroniczny, usunąć, odpalić, (powinno wyrzucić błąd), wyłączyć znów,
    wsunąć kość z powrotem, włączyć znów... Dalej drukuje?

    --
    Na wiadomości z Quoted-Printable nie odpowiadam.

  • 3. Data: 2009-03-12 10:11:41
    Temat: Re: fax Philips Magic 3 Primo
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Swoją drogą w tych faksach wydrukowanie jednej strony to koszt około 0,50 zł na
    materiałach oryginalnych (na zamiennikach około 0,25 zł/str.)

    Poza tym to i tak nie Philips, a Sagem.
    JaC

    -----