eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Przeróbka H4 na H4 bixenon:)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 30

  • 21. Data: 2011-10-20 14:38:54
    Temat: Re: Przeróbka H4 na H4 bixenon:)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-20, to <t...@x...abc> wrote:
    >>
    >> Mnie sie nie wydaje bo po zamontowaniu pojechalem sprawdzic specjalnie
    >> na SKP
    >
    > Tam gówno mogą sprawdzić.
    >
    Oczywiscie. To teraz sherlocku powiedz czym mozna sprawdzic poprawnosc
    ustawienia swiatel i tego jak swieca jak nie luxometrem?
    >
    > Bo już się przyzwyczaili, że co drugi kretyn na motorku jeździ na długich
    > czy z jakimś wiejskim xenonem.
    >
    Kretyn to ten ktory uwaza, ze zna sie na wszystkim a naprawde zna sie na
    niczym, czyli wypisz wymaluj ty. Jakos osoby z ktorymi to sprawdzalem
    jadac za nimi/z przeciwka mowily co innego. Ale jak zwykle na PMS-ie
    sami wrozbici ze szklanymi kulami.

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 22. Data: 2011-10-20 14:39:22
    Temat: Re: off
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>


    Użytkownik "PM" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:j7p3qv$72a$1@mx1.internetia.pl...
    > masz hondę sh125i ?

    mam

    > kiedyś rozwazałem zakup, możesz odpowiedziec na 3 pytania?

    > jakie masz spalanie w miescie?

    latem 2,7-2,9 l/100km. Średnie całościowe z 10tys km 2,86

    > jaką prędkość rozwijasz?

    nie jeżdżę szybko. Miasto 60kmh. Na trasie 70-90 (raczej 80)

    > jest tam alternator?

    300W
    http://moto.arbiter.pl/galeria/honda.sh.125i
    http://www.spritmonitor.de/en/detail/404666.html





  • 23. Data: 2011-10-20 15:00:36
    Temat: Re: Przeróbka H4 na H4 bixenon:)
    Od: to <t...@x...abc>

    begin AZ

    > Oczywiscie. To teraz sherlocku powiedz czym mozna sprawdzic poprawnosc
    > ustawienia swiatel i tego jak swieca jak nie luxometrem?

    Dokładność pomiaru na SKP pozwala jedynie na sprawdzenie ustawienia
    sprawnych świateł.

    > Kretyn to ten ktory uwaza, ze zna sie na wszystkim a naprawde zna sie na
    > niczym, czyli wypisz wymaluj ty. Jakos osoby z ktorymi to sprawdzalem
    > jadac za nimi/z przeciwka mowily co innego. Ale jak zwykle na PMS-ie
    > sami wrozbici ze szklanymi kulami.

    Nie każdy ma tyle lat co Ty, na drogach są też ludzie w wieku 80 lat,
    których to gówno będzie oślepiać. Uprzedzając Twoją prawdopodobną
    odpowiedź -- jak masz problemy z jazdą na seryjnych światłach, to sam idź
    do okulisty.

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway


  • 24. Data: 2011-10-20 15:08:25
    Temat: Re: Przeróbka H4 na H4 bixenon:)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-20 15:00, to pisze:
    > begin AZ
    >
    >> Oczywiscie. To teraz sherlocku powiedz czym mozna sprawdzic poprawnosc
    >> ustawienia swiatel i tego jak swieca jak nie luxometrem?
    >
    > Dokładność pomiaru na SKP pozwala jedynie na sprawdzenie ustawienia
    > sprawnych świateł.

    Jeszcze jest możliwość sprawdzenia zgodności z homologacją, ale to
    jak wcześniej pisałem - musiałoby się diagnostom chcieć (policji
    zresztą też). Bardzo rzadko spotykane.



  • 25. Data: 2011-10-20 15:11:22
    Temat: Re: Przeróbka H4 na H4 bixenon:)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-20, to <t...@x...abc> wrote:
    >> Oczywiscie. To teraz sherlocku powiedz czym mozna sprawdzic poprawnosc
    >> ustawienia swiatel i tego jak swieca jak nie luxometrem?
    >
    > Dokładność pomiaru na SKP pozwala jedynie na sprawdzenie ustawienia
    > sprawnych świateł.
    >
    Aha, czyli prawa fizyki dzialaja inaczej z xenonem w reflektorze?
    Rzucaja swiatlo poza linie swiatocienia ale na luxometrze tego nie
    widac? Prosze Cie...
    >>
    >> Kretyn to ten ktory uwaza, ze zna sie na wszystkim a naprawde zna sie na
    >> niczym, czyli wypisz wymaluj ty. Jakos osoby z ktorymi to sprawdzalem
    >> jadac za nimi/z przeciwka mowily co innego. Ale jak zwykle na PMS-ie
    >> sami wrozbici ze szklanymi kulami.
    >
    > Nie każdy ma tyle lat co Ty, na drogach są też ludzie w wieku 80 lat,
    > których to gówno będzie oślepiać. Uprzedzając Twoją prawdopodobną
    > odpowiedź -- jak masz problemy z jazdą na seryjnych światłach, to sam idź
    > do okulisty.
    >
    A kto powiedzial, ze to byly osoby w moim wieku? Ja nie mam problemu z
    jazda na seryjnych swiatlach. Czesto jezdze po nocy i xenony sa dla mnie
    po prostu wygodniejsze - jezeli chodzi o barwe swiatla no i nie
    wspominajac o dlugich do ktorych dlugich z halogenow nie ma co
    porownywac.

    Sam nie lubie wiochy z xenonami zrobionymi bez najmniejszego pojecia o
    tym czy tez zarowkami 100W gdzie w sloneczny dzien zamiast lamp i
    samochodu widzisz dwie gwiazdy. Jeszcze raz - po zamontowaniu
    dokladnie sprawdzilem ich dzialanie i to czy oslepiaja, nie jestem typem
    ktory mysli na drodze tylko o sobie. Na dlugich tez nie jezdze.

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 26. Data: 2011-10-20 15:26:50
    Temat: Re: Przeróbka H4 na H4 bixenon:)
    Od: to <t...@x...abc>

    begin AZ

    > Aha, czyli prawa fizyki dzialaja inaczej z xenonem w reflektorze?
    > Rzucaja swiatlo poza linie swiatocienia ale na luxometrze tego nie
    > widac? Prosze Cie...

    Widzę, że jak każdy nieuk uciekasz się do "praw fizyki" jako argumentu.
    Otóż spróbuj zrozumieć, że inaczej projektuje się przyrząd pomiarowy,
    który ma kontrolować tylko pewien aspekt działania reflektora, a co do
    reszty zakłada się, że spełniają normy, a inaczej taki, który ma
    dokładnie zbadać działanie dowolnego reflektora jako całości.

    > Sam nie lubie wiochy z xenonami zrobionymi bez najmniejszego pojecia o
    > tym czy tez zarowkami 100W gdzie w sloneczny dzien zamiast lamp i
    > samochodu widzisz dwie gwiazdy. Jeszcze raz - po zamontowaniu dokladnie
    > sprawdzilem ich dzialanie i to czy oslepiaja, nie jestem typem ktory
    > mysli na drodze tylko o sobie. Na dlugich tez nie jezdze.

    Sam masz wiochę, tylko wydaje Ci się, że tak nie jest, bo wydaje Ci się,
    że coś sprawdziłeś. Nic nie sprawdziłeś, test na SKP + test na oko to
    tyle co nic. Choć oczywiście da się pewnie zrobić jeszcze gorsze światła,
    niż te, co Ty masz.

    --
    "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway


  • 27. Data: 2011-10-20 15:29:37
    Temat: Re: Przeróbka H4 na H4 bixenon:)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-20, to <t...@x...abc> wrote:
    >
    > Widzę, że jak każdy nieuk uciekasz się do "praw fizyki" jako argumentu.
    > Otóż spróbuj zrozumieć, że inaczej projektuje się przyrząd pomiarowy,
    > który ma kontrolować tylko pewien aspekt działania reflektora, a co do
    > reszty zakłada się, że spełniają normy, a inaczej taki, który ma
    > dokładnie zbadać działanie dowolnego reflektora jako całości.
    >
    No to ponawiam pytanie - powiedz czym mam zbadac te swiatla aby miec
    pewnosc lub wiedziec, ze sa zle. Reflektor ma ucinac swiatlo w pewnym
    momencie i to robi wiec jak ma razic?
    >
    > Sam masz wiochę, tylko wydaje Ci się, że tak nie jest, bo wydaje Ci się,
    > że coś sprawdziłeś. Nic nie sprawdziłeś, test na SKP + test na oko to
    > tyle co nic. Choć oczywiście da się pewnie zrobić jeszcze gorsze światła,
    > niż te, co Ty masz.
    >
    Co z tym testem na oko? Maja nie razic i nie raza.

    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 28. Data: 2011-10-20 15:58:33
    Temat: Re: Przeróbka H4 na H4 bixenon:)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    On 2011-10-20, to <t...@x...abc> wrote:
    >> Widzę, że jak każdy nieuk uciekasz się do "praw fizyki" jako
    >> argumentu.
    >> Otóż spróbuj zrozumieć, że inaczej projektuje się przyrząd
    >> pomiarowy,
    >> który ma kontrolować tylko pewien aspekt działania reflektora, a co
    >> do
    >> reszty zakłada się, że spełniają normy, a inaczej taki, który ma
    >> dokładnie zbadać działanie dowolnego reflektora jako całości.
    >
    >No to ponawiam pytanie - powiedz czym mam zbadac te swiatla aby miec
    >pewnosc lub wiedziec, ze sa zle. Reflektor ma ucinac swiatlo w pewnym
    >momencie i to robi wiec jak ma razic?

    Masz wyciagnac stosowna norme i przeczytac wszystkie wymagania, a
    nastepnie je sprawdzic.

    Miedzy innymi bedzie tam rozklad jasnosci w wiazce swiatla.

    Niby wymaga sie "przyrząd do pomiaru ustawienia i światłości świateł
    pojazdu" ale watpie zeby diagnosta, nawet na stacji okregowej,
    potrafil zmierzyc to wszystko co jest wymagane. Zazwyczaj to po prostu
    spoglada na sciane .... "dobrze sa ustawione".

    J.


  • 29. Data: 2011-10-20 15:59:27
    Temat: Re: off
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    oki
    dzięki.

    czy ciepłe powietrze z chłodnicy leci na nogi?


  • 30. Data: 2011-10-20 16:12:51
    Temat: Re: off
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>


    Użytkownik "PM" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:j7p9fc$c0g$1@mx1.internetia.pl...

    > czy ciepłe powietrze z chłodnicy leci na nogi?

    tak, pod motokoc. Fajna sprawa bo powiedzmy w temepraturze 10 stopni na
    podwórku w nogi ciepło:)


strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: