  • 11. Data: 2018-08-10 21:37:00
    Temat: Re: Przerysowano mi drzwi, mam numer.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/10/2018 9:24 PM, Uzytkownik wrote:
    > na wniosek poszkodowanego, dokonywane są oględziny obydwu aut w celu
    > dopasowania śladów

    Rysa zrobiona kluczykiem, zaczyna sie od zawijasa.

    > się dogadać, zwłaszcza jak usłyszy, że są świadkowie i nagrania z kamer.

    Świadków raczej nie ma. Nagrania z kamery? No cóż, zapewne wsiada do
    swojego pojazdu i tyle. Obejrzałem gdzie sa kamery, idę o zakład że na
    ani jednej z nich nie będzie widać nagrania. Jest bardzo niewielki kąt
    pod jakim musiała by być ustawiona aby zobaczyć efekt ręki i
    manipulowania czymś ostrym.

    > Ale jest jeszcze inna ewentualność. Kierowca tego auto może być
    > niewinny. Możliwe, że tą rysę mógł zrobić ktoś inny. Rysa mogła być
    > zrobiona nawet prze przyjazdem na ten parking.

    Nie było jej, ale mam na to tylko własne przekonanie. Żeby ją zobaczyć
    na monitoringu przy tej odległości 4K bylo by za mało.

    Zakładam że nie ma żadnych dowodów i nie uda się ich zdobyć. Chcę tylko
    utrzeć nosa jeśli to możliwe.

  • 12. Data: 2018-08-10 22:10:46
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 10 sierpnia 2018 14:05:32 UTC-5 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Tak zrobie. Ale to nie rozwiązuje problemu bo zostanie umorzone i tyle.
    >
    > Rozumiem ze notatka ma w jakiś sposób uratować zniżki AC?

    Nie tylko. TU moze byc sprawniejsze niz policja w motywowaniu grzecznosci.
    Bo moze sie o regres upomniec.

  • 13. Data: 2018-08-10 22:12:59
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 10 sierpnia 2018 14:37:12 UTC-5 użytkownik Sebastian Biały napisał:

> [...]
    > ani jednej z nich nie będzie widać nagrania. Jest bardzo niewielki kąt
    > pod jakim musiała by być ustawiona aby zobaczyć efekt ręki i

    No to slabo. Bo slowo przeciw slowu.
    Policja umorzy bo nie wykryje sprawcy.

    Jak znasz numery to szukaj na parkingach. Jak znajdziesz to masz dowolnosc w reakcji.

  • 14. Data: 2018-08-10 22:38:29
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Nie da rady. RODO i przez jeszcze kilka miesięcy wszyscy będą popuszczać
    > na samą myśl o udostępnieniu czegokolwiek. Sąsiad przechodził przez to
    > tydzien temu kiedy ktoś wjechał mu w d..ę i uciekł.

    To nie tobie mają udostępnić tylko policja ma zabezpieczyć dowody (i jej
    wydadzą). Ty masz zgłosić się na policję i uprawdopodobnić, że to ten
    gnój (nie było cie kilka minut i nikt innny nie miał motywu).

  • 15. Data: 2018-08-10 23:10:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 10 Aug 2018 22:38:29 +0200, sirapacz napisał(a):

    > To nie tobie mają udostępnić tylko policja ma zabezpieczyć dowody (i jej
    > wydadzą). Ty masz zgłosić się na policję i uprawdopodobnić, że to ten
    > gnój (nie było cie kilka minut i nikt innny nie miał motywu).

    A po co uprawdopodabniac ?

    Godzina i minuta, miejsce postoju, i niech policja zabezpiecza
    monitorng i patrzy kto.

    J.

  • 16. Data: 2018-08-11 01:25:59
    Od: kk <k...@o...pl>

    > Uzasadnij w którym miejscu.

    Ty wiesz kto Ci to zrobił czy dopiero go szukasz?

  • 17. Data: 2018-08-11 01:42:57
    Temat: Re: Przerysowano mi drzwi,
    Od: "Stefan" <s...@w...pl>

> [...]
    >
    > Zaparkowalem prawidłowo, wręcz perfekcyjknie, nie moja wina że miszczu
    > kupił sobie 3 drzwiowy dresowóz i ma problem z wsiadaniem.

    To nie jest problem z wsiadaniem.
    To bardziej wygląda na "karę" np. : za wymuszenie pierwszeństwa.
    zajechanie drogi, itp.

  • 18. Data: 2018-08-11 02:49:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 10 Aug 2018 13:10:46 -0700 (PDT), s...@g...com
    napisał(a):

    > Nie tylko. TU moze byc sprawniejsze niz policja w motywowaniu grzecznosci.
    > Bo moze sie o regres upomniec.

    Tylko w teorii. Bo w praktyce to im sie nie bedzie oplacalo :-)

    J.

  • 19. Data: 2018-08-11 09:30:10
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-08-11 o 01:42, Stefan pisze:
    > Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To nie jest problem z wsiadaniem.
    > To bardziej wygląda na "karę" np. : za wymuszenie pierwszeństwa.
    > zajechanie drogi, itp.

    Albo w markecie ostanie bułki mu zabrał. :-)

    Robert

  • 20. Data: 2018-08-11 14:29:10
    Od: l...@g...com

    Może krzywo popatrzył albo zajął jego ulubione miejsce parkingowe. To nie ironia,
    ludzie czasem są bardzo dziwni. No chyba, że rysę zrobił jakiś dzieciak dużo
    wcześniej.