  • 21. Data: 2014-03-21 09:44:01
    Temat: Re: Przerywa spacja i blutooth - przypadek?
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Poldek nabazgrał(a):

    > Może komuś się kiedyś przyda - rozbierałem klawiaturę, psikałem płynem

    Woda, piwo, wino ... jaki płyn z ciekawości :)

    > pod klawisz, sprawdzałem taśmę itd. Wyszło, że musi być przerwa na ścieżce
    > w okolicy klawisza spacji. Nie znam się, ale ta klawiatura nie wyglądała
    > mi na taką, którą można by rozwarstwić, naprawić ścieżkę i złożyć
    > spowrotem. Dlatego na jednym ze znanych portali aukcyjnych zakupiłem
    > kompletną klawiaturę - zamiennik, który okazał się bardzo przyzwoitej
    > jakości, bardzo dobrze spasowana i ogólnie działa super i do tego ma
    > jeszcze podświetlanie. Oryginał w moim modelu nie miał podświetlania, ale
    > jest gniazdko zasilania podświetlenia klawiatury.

    Moja na szczęście działa a i lapka dało się odratować po przegrzaniu grafiki
    ... wiec VAIO nie takie złe :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 22. Data: 2014-03-22 20:24:21
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Chris wrote:
    > Poldek nabazgrał(a):

    > Woda, piwo, wino ... jaki płyn z ciekawości :)

    Psikałem płynem do mycia ekranów LCD. Chyba coś na bazie alku. Pomagało
    na jeden dzień.

    > Moja na szczęście działa a i lapka dało się odratować po przegrzaniu
    > grafiki ... wiec VAIO nie takie złe :)

    Przy okazji akcji z klawiaturą rozkręciłem obudowę także od dołu i
    przeczyściłem kanały wentylacyjne radiatora. Wyleciało z niego kupe
    kurzu. Teraz laptop zrobił się cichy i jakby do tego przyspieszył :-o