  • 141. Data: 2014-01-25 16:34:06
    Temat: Re: Przetarg na samochody egzaminacyjne :)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    dyskusyjnych:dpdgfcekg19y$....@4...n
    et...

    > onegdaj to mial do wyboru - fiata 125p lub 126p.

    A potem w Poznaniu było Punto przez wiele lat.

  • 142. Data: 2014-01-25 18:36:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 Jan 2014 16:34:06 +0100, Cavallino napisał(a):

    > A potem w Poznaniu było Punto przez wiele lat.

    A potem sie nauczyli robic przetargi i sie okazalo ze punto to nie
    jest najtansze auto :-)

    J.

  • 143. Data: 2014-01-25 19:46:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    et...

    > A potem sie nauczyli robic przetargi i sie okazalo ze punto to nie
    > jest najtansze auto :-)

    Zależy dla kogo.
    Bo za dumpingową cenę dla WORD płacą klienci szkół jazdy, względnie ich
    właściciele.

  • 144. Data: 2014-01-28 01:02:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 24 Jan 2014, neelix wrote:

    > Znajomy "zrobił" liceum w 1 rok szkolny. Zdolna bestia ;-)

    Ostatnio gdzieś mi mignęła reklama: "gimnazjum w rok, liceum w rok" :>

    > Ilu jest takich, którzy trochę znają, bo walczą o nową kategorię?

    Primo, nie pisałem że jest ich WIELU.
    Wyraźnie podkreśliłem, że chodzi o tę resztę.
    I wcale nie miałem na myśli walczących o nową kategorię :>

    > I tak
    > większości wydaje się że znają, co potem widać na drogach.

    Zgadza się. Ale ja nie pisałem, że należy dostosować poziom
    egzaminu do poziomu kursu. Pisałem, że należy poprzestać na
    egzaminie.

    [...]
    > Jeśli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze.

    Ba. Ale to bezprawia nie usprawiedliwia :>

    > Ale prawo nie będzie regulowało tego czy ma sie pojawić pytanie o długość
    > drążka zmiany biegów.

    Ależ reguluje, w bardzo wielu dziedzinach reguluje.
    Po prostu lista pytań (może być w postaci filmików video, 5500 pozycji)
    spokojnie może być załącznikiem do rozporządzenia.

    > Ta wiedza jest niepotrzebnie rozdęta.

    No to należy ją poobcinaś ze wszystkich stron i zostawić to co
    trzeba, ale NIE WSPOMINAĆ że to ma być "dla szkół".
    To ma być PUBLICZNIE dostępne.

    > Każda szkoła uczy teorii. Po to jest szkoła. Zrozumienie dokumentu napisanego
    > językiem prawniczym wymaga odpowiedniej ilości szarych komórek i pracy. Ktoś
    > większości musi to przełożyć do użytecznej postaci.

    Problem w tym, że spieramy się o to, że Twoim zdaniem zainteresowany
    MUSI skończyć teorię w szkole. A moim zdaniem to nieprawda i błędne
    podejście.

    > Tylko kto to zrobi i co z tego będzie miał? Dobre prawo oznaczadla niektórych
    > tylko straty.

    ...i w ten sposób upadło już niejedno imperium.
    Może taniej będzie skreślić po prostu art.2 Konstytucji? ;)

    pzdr, Gotfryd