  • 1. Data: 2015-06-21 20:38:47
    Temat: Przewód antenowy symetryczny
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    Witam

    Nieopatrznie obiecałem koledze kawałek przewodu. Po sprawdzeniu zasobów
    (a potem pamięci) okazało się, że przewód został kilka lat temu wyrzucony.
    Czy ktoś z Kolegów z Trójmiasta ("grzybów" równie starych jak ja -
    młodzi mogą nie wiedzieć o czym mowa) mógłby uratować mój honor?

    Potrzebne 3 metry przewodu antenowego symetrycznego 300 omów (drut lub
    linka).
    Prośbę kieruję do osób zamieszkałych/pracujących w Gdańsku, Sopocie lub
    Gdyni - zainteresowany kolega odebrałby osobiście.

    Żeby nie zaśmiecać grupy, proszę o kontakt na priva.

    Z nadzieją (która umiera ostatnia)
    stary grzyb
    (tnijto z adresu email)

  • 2. Data: 2015-06-21 21:23:40
    Temat: Re: Przewód antenowy symetryczny
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    stary grzyb pisze tak:

> [...]
    > temu wyrzucony. Czy ktoś z Kolegów z Trójmiasta ("grzybów" równie
    > starych jak ja - młodzi mogą nie wiedzieć o czym mowa) mógłby

    Szkoda, że nie napisałeś wcześniej. Kolega właśnie modernizował domki
    nad jeziorem i wymienialiśmy na YDYp 3x 2.5mm2
    ;)

    nie ma nie ma

    http://www.kabeltechnika.pl/produkt/2053/kabel-anten
    owy-symetryczny-drabinkowy-300-ohm.html

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 3. Data: 2015-07-12 20:18:51
    Temat: Re: Przewód antenowy symetryczny - HAPPY END
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > nie ma nie ma

    http://www.kabeltechnika.pl/produkt/2053/kabel-anten
    owy-symetryczny-drabinkowy-300-ohm.html

    Oczywiście, że jest, ale ... nie ma :)
    Kabel drabinkowy koledze nie odpowiada: jego zdaniem nie bardzo się
    nadaje do wybranego przez niego zastosowania - rzeźbienie (dosłownie) w
    takim kablu jest kłopotliwe.

    HAPPY END:
    Uff, mój honor został uratowany: kabel ("odgruzowany" w Borach
    Tucholskich) już dotarł do zainteresowanego, więc "zamykam" wątek.

    Pozdrawiam z jesiennego Trójmiasta (w tej chwili 17 st. C, nocami 12 st).
    ---
    stary grzyb
    (tnijto z adresu email)