  • 1. Data: 2019-12-01 22:54:29
    Temat: Przewód w plecionce
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Szukam takie przewodu
    https://a.allegroimg.com/s1024/0c6aba/430033bf4499a4
    e011f718c45232
    Ale na wierzchu musi mieć przejrzysty pancerz, kolor plecionki srebrny,
    jedna żyła w środku, a średnica całości 2-3 mm.

    Potrzebny do jakiejś wymyślnej lampy wiszącej.

    Ktoś doradzi gdzie szuka w ilościach detalicznych? w Polsce?

    Robert

  • 2. Data: 2019-12-02 11:43:58
    Temat: Re: Przewód w plecionce
    Od: cezar <c...@t...pl.nospam>

    On 01/12/2019 21:54, Robert Wańkowski wrote:
> [...]
    >
    > Potrzebny do jakiejś wymyślnej lampy wiszącej.
    >
    > Ktoś doradzi gdzie szuka w ilościach detalicznych? w Polsce?

    Jezeli tym ma pójść 230V to nie idż tą drogą....

    LAPP prdukuje take kable - na pewno są 3 żyłowe, o innych nie wiem. Np:
    OLFLEX CLASSIC 110 CY

  • 3. Data: 2019-12-02 12:08:54
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-12-02 o 11:43, cezar pisze:
    e011f718c45232

    > Jezeli tym ma pójść 230V  to nie idż tą drogą....

    Dlaczego?
    Nominal voltage up to 1,0 mm2
    U0/U 300 / 500 V

    > LAPP prdukuje take kable - na pewno są 3 żyłowe, o innych nie wiem. Np:
    > OLFLEX CLASSIC 110 CY

    Tak patrzę i patrze min 3 żyły. Mogą być, ale nie piszą jaka średnica
    całości.

    Nie upieram się przy tym przewodzie, ale musi być okrągły i designerski :-)

    Może są cienkie okrągłe w oplocie bawełnianym? Szare.

    Robert

  • 4. Data: 2019-12-02 12:22:40
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Może są cienkie okrągłe w oplocie bawełnianym? Szare.

    Do wyboru do koloru. Ale średnica min. 6 mm. :-(

    Robert

  • 5. Data: 2019-12-02 13:52:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Robert,

    > Dlaczego?

    Bo wymagana jest co najmniej podwójna izolacja a to ma pojedynczą.
    Musiałbyś mieć wewnątrz plecionki dwie żyły na L i N a plecionkę
    łączyć do PE, żeby bylo zgodne z normami.

    > Nominal voltage up to 1,0 mm2
    > U0/U 300 / 500 V

    Bez znaczenia.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2019-12-02 14:11:33
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Bo wymagana jest co najmniej podwójna izolacja a to ma pojedynczą.
    > Musiałbyś mieć wewnątrz plecionki dwie żyły na L i N a plecionkę
    > łączyć do PE, żeby bylo zgodne z normami.

    Racja.
    Znalazłem tak jak piszesz 2x0,75 w oplocie. Trochę gruby ma 5 mm.

    Znalazłem tez taki:
    https://sklep.vega-tronik.eu/przewod-ekranowany-6-of
    c-hi-end-2-ekr-2x0-50mm-1m-p-6228.html

    Po rozerwaniu mam to co chciałem, ale pojedyncza izolacja.
    Mogę zmienić zasilanie na 12V. Ale ile tym 0,5 mm2 mogę posłać prądu do
    LED-a na odcinku 1,5 m?

    Robert

  • 7. Data: 2019-12-02 14:22:48
    Od: stary grzyb <s...@o...pl>

    > Znalazłem tez taki:

    https://sklep.vega-tronik.eu/przewod-ekranowany-6-of
    c-hi-end-2-ekr-2x0-50mm-1m-p-6228.html

    > Po rozerwaniu mam to co chciałem, ale pojedyncza izolacja.

    Jak to pojedyncza, skoro podwójna ;)

  • 8. Data: 2019-12-02 14:44:50
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-12-02 o 14:22, stary grzyb pisze:

    > https://sklep.vega-tronik.eu/przewod-ekranowany-6-of
    c-hi-end-2-ekr-2x0-50mm-1m-p-6228.html

    > Jak to pojedyncza, skoro podwójna ;)

    Ekran z tego co widzę pokryty jedną warstwą przejrzystej izolacji.

    Robert

  • 9. Data: 2019-12-02 16:10:28
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 2 Dec 2019 14:11:33 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Ale ile tym 0,5 mm2 mogę posłać prądu do
    > LED-a na odcinku 1,5 m?

    Przewód wytrzyma tak na oko do 5 A. Dokładniej ci powie producent.
    Spadek napięcia sam policz :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2019-12-30 23:33:02
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Bo wymagana jest co najmniej podwójna izolacja a to ma pojedynczą.
    > Musiałbyś mieć wewnątrz plecionki dwie żyły na L i N a plecionkę
    > łączyć do PE, żeby bylo zgodne z normami.

    Przewód taki jak chciałem zdobyłem. Ale ma pojedynczą izolację, czyli
    230 V nie puszczę.

    Przypomnę, że to lampa.

    Czy są termokurcze >1,5 mb lub z rolki bezbarwne?
    Czy realna jest przetwornica wielkości kilku cm3 z 12 V na 230 V? A te
    12 V będzie regulowane, ma być możliwość ściemniana.
    Dwie sztuki dostępne w ciągu tygodnia w granicach 100 zł/szt?

    Robert