  • 1. Data: 2011-08-13 23:35:38
    Temat: Przyczepa - prosba o wizje lokalna ;-)
    Od: koziel <k...@w...pl>

    Witam serdecznie!

    Czy moglbym prosic kogos z Grupowiczow, o oblookanie przyczepy z
    ponizszego linka:

    http://www.tabor24.pl/MEYER-2004-przyczepa-gastronom
    iczna/o/99991

    Interesuje mnie stan techniczny i sprawnosc dzialania [elektryka itp]
    oraz papiery jakie posiada. Niestety mam 400km do miejsca postoju,
    wiec moze znajdzie sie Ktos, kto bedzie mogl ocenic stan na miejscu :)

    Pozdrawiam,
    Emil.

  • 2. Data: 2011-08-14 22:33:39
    Temat: Re: Przyczepa - prosba o wizje lokalna ;-)
    Od: Bassteq <b...@o...pl>

    > Pozdrawiam,
    > Emil.

    Jelenia szukasz do testów? Jedź i sprawdź, inaczej ciężko. Ja mógłbym
    nakłamać, że ją widziałem i wygląda na sprawną i bierz w ciemno ... i co
    ... pojedziesz ?

    Kupujesz przez internet to możesz w ciągu 10 dni zwrócić bez podania
    przyczyny.

    Również pozdrawiam
    Sebastian

  • 3. Data: 2011-08-15 00:09:30
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-08-13 23:35, koziel pisze:

    > Czy moglbym prosic kogos z Grupowiczow, o oblookanie przyczepy z
    > ponizszego linka:

    Ile razy jeszcze będziesz reklamował ten złom ?

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 4. Data: 2011-08-15 02:05:19
    Od: "Pawel W." <p...@w...onet.pl>

    Uzytkownik "koziel" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci
    c.googlegroups.com...
> [...]
    > oraz papiery jakie posiada. Niestety mam 400km do miejsca postoju,
    > wiec moze znajdzie sie Ktos, kto bedzie mogl ocenic stan na miejscu :)

    NTG - pl.rec.kuchnia
    :-P
    p.

  • 5. Data: 2011-08-15 09:53:30
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > ... pojedziesz ?
    >
    > Kupujesz przez internet to możesz w ciągu 10 dni zwrócić bez podania

    hahaha.
    to pojechałeś :))))

    pzdr
    GL

  • 6. Data: 2011-08-15 13:12:34
    Od: koziel <k...@w...pl>

    Dzieki za wszystkie niekonstruktywne odpowiedzi ;P No nic - chyba
    faktycznie bede musial sam sie wybrac, bo nie znajdzie sie nikt, kto
    moglby pomoc ;-)

    I ja tego nie reklamuje - w zupelnie innym rejonie mieszkam.

    Pozdrawiam,
    Emil.