  • 1. Data: 2011-08-13 23:16:06
    Temat: co mam kupić Picanto czy Micrę?
    Od: x...@o...pl

    Cześć
    Auto dla kobitki, do 40 000PLN.
    Colt brzydki w środku, Yaris właśnie rozwaliła, francuskiego nie chce, Suzuki
    też już był w rodzinie, Chevrolet beznadziejnie plastikowy.
    Picanto i Micra jej się podobają.
    Doradzicie? Jakieś plusy, minusy...
    pzdr
    Walter

  • 2. Data: 2011-08-14 00:31:35
    Temat: Re: co mam kupić Picanto czy Micrę?
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Auto dla kobitki, do 40 000PLN.
    > Colt brzydki w środku, Yaris właśnie rozwaliła, francuskiego nie chce, Suzuki
    > też już był w rodzinie, Chevrolet beznadziejnie plastikowy.
    > Picanto i Micra jej się podobają.

    Micry to chyba nowej za tyle nie kupisz, a Kia jest w srodku... no wez
    mi powiedz, ze się jej podoba :>

    Aha i trzeba na nią czekać.

    > Doradzicie? Jakieś plusy, minusy...

    U mnie w rodzinie już drugi Yaris, a sam jeżdzę też którąś z rzędu
    Toyotą więc się nie wypowiadam... ;-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 3. Data: 2011-08-14 10:56:02
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    <x...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > Suzuki
    > też już był w rodzinie, Chevrolet beznadziejnie plastikowy.

    Daihatsu - np. Cuore. Zona jeżdziła - była super zadowolona. Ja też sie
    mieściłem (190/120). Potem mieliśmy Gran Move - przejeździł bezawaryjnie
    10lat/220tkm. Raz wymieniane hamulce z przodu, wydech. I nic pota tym.
    Naturalnie, paski itd. zgosdnie z zaleceniami producenta.

  • 4. Data: 2011-08-14 11:00:46
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Andy Niwiński" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Daihatsu - np. Cuore. Zona jeżdziła - była super zadowolona. Ja też sie
    > mieściłem (190/120).

    A gdzie Ty kupisz w Polsce nowe Daihatsu???

  • 5. Data: 2011-08-14 12:12:37
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 14 Aug 2011 11:00:46 +0200, "Rabbit McCroolick"
    <b...@w...pl> wrote:

    >A gdzie Ty kupisz w Polsce nowe Daihatsu???

    Zawsze może kupić u niemca. Nie ma jeszcze obowiązku kupowania nowych
    aut w Polsce.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 6. Data: 2011-08-14 12:51:35
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:kr7f4791dukt4pijaq0di226me9fhm679r@4ax.com...

    > Zawsze może kupić u niemca. Nie ma jeszcze obowiązku kupowania nowych
    > aut w Polsce.

    I do Niemca będzie jeździł do ASO (dajmy na to z Białegostoku)?

  • 7. Data: 2011-08-14 13:15:00
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 14 Aug 2011 12:51:35 +0200, "Rabbit McCroolick"
    <b...@w...pl> wrote:

    >I do Niemca będzie jeździł do ASO (dajmy na to z Białegostoku)?

    Zawsze może. Nie ma też obowiązku serwisowanaia auta w ASO.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2011-08-14 13:16:30
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > I do Niemca będzie jeździł do ASO (dajmy na to z Białegostoku)?
    A dlaczego ma jeździć do Niemca ?
    ASO w Białymstoku go nie obsłuży ?
    WOJO

  • 9. Data: 2011-08-14 22:07:01
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości

    > ASO w Białymstoku go nie obsłuży ?

    ASO Daihatsu??? Toyota chyba w naszym kraju nie obsługuje niesprzedawanej w
    Polsce marki?

  • 10. Data: 2011-08-14 22:22:19
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    On 14 Sie, 22:07, "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w
    wiadomościnews:j28aq3$cl5$1@node2.news.atman.pl...

    > ASO Daihatsu??? Toyota chyba w naszym kraju nie obsługuje niesprzedawanej w
    > Polsce marki?

    Sprzedawanej.
    http://www.autoclub.com.pl/daihatsu

    --