  • 71. Data: 2018-12-17 22:38:41
    Temat: Re: Przygody z Teslą.
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    kk <k...@o...pl> wrote:

    > No ale komu tak sprzedają?!

    Tym co umieją zarabiać kasę.

  • 72. Data: 2018-12-17 22:38:42
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    kk <k...@o...pl> wrote:

    > Jaki jest udział Tesli w sprzedaży elektryków w Polsce, w Europie i za
    > oceanem?

    Google Ci wyłaczyli?

  • 73. Data: 2018-12-17 22:46:52
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-17 22:38, Pszemol wrote:

    > Google Ci wyłaczyli?

    A co mnie Google obchodzi?

  • 74. Data: 2018-12-17 22:48:09
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-17 22:38, Pszemol wrote:

    > Tym co umieją zarabiać kasę.

    Chyba "przesrać"

  • 75. Data: 2018-12-17 22:57:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 17 Dec 2018 22:48:09 +0100, kk

    > Chyba "przesrać"

    Ci co sobie Lexusy czy Merce, za 800 tys. zł kupują, też?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 76. Data: 2018-12-17 23:01:42
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 17 Dec 2018 21:27:45 +0100, "T." <k...@i...pl> wrote:

    >Benzyny to raczej nie. Ale na olej to jest trochę elektrowni, zwłaszcza
    >lokalnych w USA i na różnych innych zadupiach. Transport rurociągiem
    >jest tańszy niż wungla koleją.

    W Warszawie jest ciepłownia na olej opałowy. Prądu nie robią ;) ale
    ciepło jak najbardziej. Ciepłownia Wola.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 77. Data: 2018-12-17 23:02:50
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-17 22:57, Myjk wrote:
    > Mon, 17 Dec 2018 22:48:09 +0100, kk

    > Ci co sobie Lexusy czy Merce, za 800 tys. zł kupują, też?

    A nie?

  • 78. Data: 2018-12-18 00:52:12
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    kk <k...@o...pl> wrote:

    > A nie?

    Guptole, mogli passata za 9000 zeta kupić w dieslu tdi, nie?

  • 79. Data: 2018-12-18 01:15:41
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-12-17, Mateusz Viste <m...@n...pamietam> wrote:

    > Do 127 km/h (tzn. tak pisał). Ale to dwie różne sprawy były. Ta blokada
    > to zdaje się od zakupu była, bo ktoś gdzieś nie odhaczył jakiegoś

    Tak, popierniczyło mi się. Miałem na myśli to: "The engine in my Model X
    P fails (error measage "Avoid hard acceleration and go to SC")."

    To przeciez nie oznacza, że nie da się jeździć. Jakby tak było to przy
    tym stopniu automatyki zapewne samochód nie dałby się odpalić a komunikat
    byłby w stylu "tow the car to the nearest SC".

    > ptaszka. Być może to było auto kierowane na rynek francuski, bo tutaj
    > powyżej 130 km/h się nie da. Natomiast twierdzenie że owa blokada mało co
    > go nie zabiła, to faktycznie czyste cwaniakowanie.

    Własnie m.in. o takie robienie dramy chodzi. Tutaj, i z tą rzekomą
    dyskryminacją wplataną co trzecie zdanie.

    --
    Marcin

  • 80. Data: 2018-12-18 01:20:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-12-17, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Taaa, jeden z drugim pojedzie sam, a potem mu odmówią naprawy, bo jadąc
    > uszkodzonym samochodem pogłębił uszkodzenie. Nie znasz tego stylu
    > korporacji?

    Ja znam, ale przy komunikacie "Avoid hard acceleration and go to SC" to
    się w sądzie nie wybronią.

    --
    Marcin