  • 111. Data: 2018-12-25 23:25:14
    Temat: Re: Przygody z Teslą.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 25 Dec 2018 11:48:44 -0800 (PST),
    p...@g...com napisał(a):

    > Co my nie mówić o ajfonie to Tesla rozruszala rynek elektryków i chwała im za to.

    Tez mi sie podoba ta "bezkompromisowosc".
    Zasieg kilkaset km, przyspieszenie topowe a nie oszczedne ..

    > Toyota Prius to była nisza ale Tesla to pistolet przystawiony do
    > niemieckiego garnka ;-)

    A nie odwrotnie ? Tesla to nisza.

    A Prius mogl byc pistoletem, ale sie troche rozmylo w czasie -
    dieselgate jakos nie przeciagneli, w miedzyczasie sie zrobila moda na
    elektryki a nie hybrydy ...

    J.

  • 112. Data: 2018-12-26 15:23:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-12-24, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    > Mowimy o naprawie w Berlinie...
    > To klient podstawił auto wiec trudno mowic o wiekszych odległosciach etc.

    Dyskryminacja miała być, ze względu na core-non-core. To co się działo w
    Belinie to MZ jest zupełnie bez związku c-n-c.

    --
    Marcin

  • 113. Data: 2018-12-26 19:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    > Dyskryminacja miała być, ze względu na core-non-core. To co się
    > działo w Belinie to MZ jest zupełnie bez związku c-n-c.

    Nie, dyskryminacja miała byc ze wzgledu na miejsce rejestacji samochodu
    (w UE ale w nie tym kraju który Tesla lubi)
    I pytanie, czy sprzedawca tak moze, ze sprzedaje ci auto w Berlinie, ale
    temu kto je zarejestruje w Berlinie nadaje prawa x a temu który poza GER
    daje prawa 1/2x...

    Tu UE, tam UE ale jakby inne...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 114. Data: 2018-12-27 07:02:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-12-26, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> [...]
    > I pytanie, czy sprzedawca tak moze, ze sprzedaje ci auto w Berlinie, ale
    > temu kto je zarejestruje w Berlinie nadaje prawa x a temu który poza GER

    Na czym konkretnie ta dyskryminacja polega? Jakich rzeczy odmowiono ze
    wzgledu na inny kraj rejestracji?

    --
    Marcin

  • 115. Data: 2018-12-27 15:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    > Na czym konkretnie ta dyskryminacja polega? Jakich rzeczy odmowiono
    > ze wzgledu na inny kraj rejestracji?

    Hmm, gadamy od tygodnia czy dwóch a ty nie znasz pierwotnej historii
    która była powodem powstania watku?

    https://spidersweb.pl/autoblog/jakub-tabedzki-tesla-
    pod-prad-
    dyskryminacja/

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 116. Data: 2018-12-27 21:24:06
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > O ile dobrze zrozumiałem kupił w "core" więc mu przysługiwało a
    > potraktowali go inaczej bo chcieli i mogli.

    To nie tak. Kupiłem BMW, skiepściło się na gwarancji, ale jeździło, więc
    mnie olano - przecież działa usłyszałem. Naprawiłem na własny koszt na
    szczęście na tyle dobrze i tanio, że odpuściłem. Zakup w salonie
    popularnej marki niczego nie gwarantuje w dzisiejszych czasach. Żeby
    było odpowiednie podejście, kwota "straty" musi być na tyle duża, żeby
    opłacało się ruszyć procedury sądowe. Na moim nie opłacało się, w
    przypadku jaki miał mój sąsiad już tak, w efekcie dostał nowy silnik do
    swojej 7-ki. Dało się? Dało.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 117. Data: 2018-12-28 03:03:11
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-12-27, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Marcin Debowski a...@I...zoho.com ...

    > Hmm, gadamy od tygodnia czy dwóch a ty nie znasz pierwotnej historii
> [...]

    Historie znam, nie rozumiem co sam zaliczasz do dyskryminacji a
    doprecyzowac nie chcesz/nie potrafisz. Facet ogólnie pierniczy o
    dyskryminacji co drugie zdanie.

    --
    Marcin

  • 118. Data: 2018-12-28 19:39:10
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-27 21:24, Irek.N. wrote:

> [...]
    > opłacało się ruszyć procedury sądowe. Na moim nie opłacało się, w
    > przypadku jaki miał mój sąsiad już tak, w efekcie dostał nowy silnik do

    To nie skorzystałeś z gwarancji tudzież nie przymusiłeś producenta do
    jej dotrzymania a nie jej nie było.

  • 119. Data: 2018-12-28 23:48:42
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > To nie skorzystałeś z gwarancji tudzież nie przymusiłeś producenta do
    > jej dotrzymania a nie jej nie było.

    Umiesz czytać ze zrozumieniem? Nie napisałem ze gwarancji nie było,
    tylko że ją odpuściłem.
    Nie byłem w stanie udowodnić, że samochód uszkodzony. Komputer pokazywał
    że jest cacy, to serwis wypiął pośladki i tyle. Oczywiście można było
    iść do sądu, ale nie skorzystałem - nie miałem twardego dowodu usterki.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 120. Data: 2018-12-30 19:05:38
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-28 23:48, Irek.N. wrote:

    > Umiesz czytać ze zrozumieniem? Nie napisałem ze gwarancji nie było,
    > tylko że ją odpuściłem.

    Napisałeś "Zakup w salonie popularnej marki niczego nie gwarantuje w
    dzisiejszych czasach.". No to mówię, że gwarancja jest co najwyżej nie
    opłaca się z niej korzytać. Ale tak mówiąc szczerze, nie opłacać to się
    może jakiś gadżet za 20zł a nie silnik w samochodzie.

    > Nie byłem w stanie udowodnić, że samochód uszkodzony. Komputer pokazywał
    > że jest cacy, to serwis wypiął pośladki i tyle. Oczywiście można było
    > iść do sądu, ale nie skorzystałem - nie miałem twardego dowodu usterki.

    No tak, ale to nijak ma się do opisanej tu sytacji z "non-core"