  • 11. Data: 2016-06-01 23:07:58
    Temat: Re: Przystawka do smartfona
    Od: LordBluzg(R) <"mkarwan to antysemita"@sprawdz w google.pl>

    "Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:nimgi2$chn$1@dont-email.me
    > To spróbuj sam... Możesz nawet grila nie zapalać do eksperymentu :-)

    Sprawdziłem. Smartwatch Samsung GearS ma zaięg "normalnie" 20-30m. Włożony do
    podobnego grilla (na zimno)...2m :)

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+

  • 12. Data: 2016-06-02 05:01:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "LordBluzg(R)" <"mkarwan to antysemita"@sprawdz w google.pl> wrote in message

    > Sprawdziłem. Smartwatch Samsung GearS ma zaięg "normalnie" 20-30m.
    > Włożony do podobnego grilla (na zimno)...2m :)

    Czyli ściema albo nadają temperaturę jakąś zwiększoną, niestandardową mocą.

  • 13. Data: 2016-06-02 12:00:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "LordBluzg(R)" <"mkarwan to antysemita"@sprawdz w google.pl> wrote in
    message

    >Czyli ściema albo nadają temperaturę jakąś zwiększoną, niestandardową
    >mocą.

    jesli nie sciema, to :
    -maja inne grille, mniej tlumiace,
    - o ile rozumiem, to ta podstawka moze robic za przekaznik.

    https://www.indiegogo.com/projects/meater-the-only-w
    ire-free-smart-meat-thermometer#/
    tak gdzies w 60% strony
    Meater Link - Extended Wireless Range

    O, jest tez FAQ

    Aren't BBQ grills, smokers, and ovens essentially "Faraday Cages" that
    would significantly reduce the wireless range of the MEATER probe?
    [...]
    In reality BBQ grills, smokers, and ovens are anything but a "Faraday
    Cage." They have plenty of large air vents and gaps. If air and smoke
    can enter or exit your BBQ grill, smoker, and oven, then it'll be easy
    for 2.4GHz radio frequency to enter and exit through the same gaps and
    holes.
    Also, there are a few MEATER backers in the comments section who did
    their own testing using a Bluetooth speaker to test the effect of
    their BBQ grill on Bluetooth signal range. They too have found that it
    made no noticeable difference.

    Ja kiedys probowalem zaekranowac telefon komorkowy ... ciezkie
    zadanie.

    Zaczalem sie odsuwac od mikrofalowki - bo skoro zamkniety w niej
    telefon komunikuje sie z BTS w najlepsze ( z tym, ze do jednego BTS
    mam 100m, a do drugiego z 500), to ile wat sieje mi po kuchni ?

    J.

  • 14. Data: 2016-06-02 14:19:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > jesli nie sciema, to :
    > -maja inne grille, mniej tlumiace,
    > - o ile rozumiem, to ta podstawka moze robic za przekaznik.

    A tak, jeśli ta podstawka działa jako przekaźnik to jestem w stanie
    uwierzyć.

> [...]
    > komunikuje sie z BTS w najlepsze ( z tym, ze do jednego BTS mam 100m, a do
    > drugiego z 500), to ile wat sieje mi po kuchni ?

    Pamiętam dyskusję o tym ekranowaniu telefonów na grupie.
    Dlatego stwierdziłem że powinno działać.