  • 71. Data: 2017-10-20 07:49:05
    Temat: Re: Pssemol, czekasz na Tesle a Bolt jest dostępny od ręki
    Od: p...@g...com

    --Bolty stoją na parkingach Chevroleta i mało kto je chce... Tymczasem Tesle nie
    czekają na nabywców, mimo że droższe.

    true, po nowego ajfona kolejki jak po mieso w PRL a Samsunga nikt nie chce :-)

  • 72. Data: 2017-10-20 18:49:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.10.2017 o 00:18, Pszemol pisze:

    > No ale nie bardzo rozumiem po co tak stawać na głowie i oceniać
    > czy słabo czy mocno?

    Może nikt by się twoją teslą nie interesował, gdyby nie to że ciągle
    piszesz o tym jaka jest fajna, tylko jej nie ma i jak fajnie byłoby
    jakby sama jeździła (i dlatego ją kupujesz, ale jeszcze jej nie masz
    choć zaliczkę zapłaciłeś), ale niestety nie jeździ;)

    > Każdy ma swoje kryteria wyboru i nikt Ciebie do
    > zapisania się w kolejce po Tesle nie zmusza, więc chyba wszystko gra?

    No gra. A teraz daj już spokój, poczekaj z nowymi tekstami o tesli aż ją
    dostaniesz i wtedy to opisz.

    Shrek

  • 73. Data: 2017-10-23 13:23:39
    Temat: Re: [OT] ekrany dotykowe są BEEEEEE
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-10-19 o 21:47, Poldek pisze:

    > Nawigacja z telefonu na ekranie samochodu - ?

    Tego nie wiem, nie znalazłem takiej opcji, ale może jakoś się da.