  • 11. Data: 2010-07-27 13:07:06
    Temat: Re: Pulsacyjna utrata mocy przy 2000-2600obr, Diesel Turbo
    Od: " " <p...@g...pl>

    Michał \HoMMeR\ Paszek <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl> napisał(a):

    > Ja tez zbyt pochopnie odpisalem. Zalozylem, ze jesli ktos pisze 1.9D
    > albo i nawet 1.9dT to wie, jaki ma rzeczywiscie silnik pod maska :)
    > Roznica w sposobie sterowania jest bardzo znaczaca, dlatego w Twoim
    > przypadku moja sugestia nie ma w ogole zastosowania - po prostu taki
    > element na pompie nie wystepuje :)

    I potem problem w warsztacie: "Panie, awaria! Wogole Panu ta część musiala
    wypasc bo nie ma" ;)

    Ps. Tempomat mam, troche dziwnie dziala i uzylem dwa razy do zabawy w
    wyprzedzanie bez dotykania pedalu gazu :) W Polsce nie ma wiekszego
    zastosowania niestety, tu jest wojna a nie cruising!

  • 12. Data: 2010-07-28 10:35:54
    Od: n...@o...pl

    > Ps. Tempomat mam, troche dziwnie dziala i uzylem dwa razy do zabawy w
    > wyprzedzanie bez dotykania pedalu gazu :) W Polsce nie ma wiekszego
    > zastosowania niestety, tu jest wojna a nie cruising!
    E tam, marudzisz... Ustawiasz na 50km/h. i jak znalazł w tych wszystkich
    wioskach na trasie.
    Coś jak przejazd przez pit lane w F1 ;-)
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 13. Data: 2010-07-28 10:35:54