  • 11. Data: 2012-04-26 21:06:09
    Temat: Re: Punkty za komórkę...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Mam prawko od 1982 roku i chyba 16 samochód

    Proste pytanie, ile robisz kkm rocznie? Bo widzisz moja siostra ma prawo
    jazdy dłużej niż, tylko ona robi w rok tyle co ja miesiąc. Dlatego
    proponowałbym się nie licytować.

    > ps. załóż sobie kiedyś profesjonalny zestaw głośnomówiący z mikrofonem
    > przy lusterku, dzwiękiem przez głośniki samochodowe głosowym wybieraniem
    > numerów i automatycznym odbieraniem połączeń - myślę, że zauważysz róznicę.

    Mam słuchawkę bt, tylko często w połowie dnia ona mi się wyładowuje.
    Teraz odbieram auto z bt fabrycznym, jak protestuję z pół roku to Ci
    napiszę, jaka różnica według mnie.

  • 12. Data: 2012-04-26 21:47:30
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-04-26 20:28, anacron pisze:

    > Nagminnie to robię w Warszawie, z tym że ja nie muszę szukać telefonu bo
    > wiem gdzie go mam. Załamię Cię, często jednocześnie coś jem, albo palę
    > papierosa, odpowiadam komuś na CB i ustawiam nawigację. Skoro Ty sobie z
    > tym nie radzisz, to może czas odłożyć prawo jazdy.

    Brutalnie napiszę: jesteś idiotą, lecz fakt ten do Ciebie dotrze gdy
    kogoś niewinnego skasujesz.
    Na każdym cmentarzu jest alejka takich "wielofunkcyjnych". I na każdą
    taką alejkę przypadają trzy takie same, ale wypełnione ich ofiarami.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2012-04-26 21:49:48
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "anacron"

    > Proste pytanie, ile robisz kkm rocznie? Bo widzisz moja siostra ma
    > prawo
    > jazdy dłużej niż, tylko ona robi w rok tyle co ja miesiąc. Dlatego
    > proponowałbym się nie licytować.

    Nie liczę, ale pewnie z 20-30 tys.

    > Teraz odbieram auto z bt fabrycznym, jak protestuję z pół roku to Ci
    > napiszę, jaka różnica według mnie.

    Myślę, że nie będziesz czekał pół roku, róznica jest kolosalna - mój
    zestaw dodatkowo wycisza radio i co zaskakujące (przynajmniej dla mnie)
    zmniejsza nawiew klimatronika, żeby szum wentylatorów nie przeszkadzał w
    rozmowie - niby drobiazg, ale bardzo przydatny.

    Pozdrawiam.

  • 14. Data: 2012-04-26 23:02:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    anacron wrote:

    > Ale nie ma znaczenia, czy trzymasz ja w ręku, czy masz słuchawkę, czy
    > gadasz z teściową na tylnym siedzeniu, czy w końcu słuchasz
    > wiadomości w radio. Ja rozumiem, ze nie którzy mają problemy z
    > koordynacja ruchową i skupieniem, ale jak chcą mniej wypadków to jest
    > proste rozwiązanie:

    tylko że raczej nie zauważam na drogach ludzi którzy uprawiając
    ekwilibrystykę komórką w ręce potrafią równocześnie efektywnie prowadzić
    samochód. W 99% jada jak łajzy.

  • 15. Data: 2012-04-26 23:04:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    anacron wrote:

    > Jakoś mi nie brakuje, odebranie telefonu to chwila, potem mam go przy
    > uchu dociskając ramieniem i już obydwie ręce wolne. Fakt, nie trzymam
    > go w ręku, ale nadal chyba klasyfikuje się na mandat.

    wypisz wymaluj łajza a komórką jakich wiele...

  • 16. Data: 2012-04-26 23:04:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    anacron wrote:

    > Mam słuchawkę bt, tylko często w połowie dnia ona mi się wyładowuje.
    > Teraz odbieram auto z bt fabrycznym, jak protestuję z pół roku to Ci
    > napiszę, jaka różnica według mnie.

    to sobie kup lepszą...

  • 17. Data: 2012-04-26 23:06:05
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-26 23:02, Marek Dyjor pisze:
    > tylko że raczej nie zauważam na drogach ludzi którzy uprawiając
    > ekwilibrystykę komórką w ręce potrafią równocześnie efektywnie prowadzić
    > samochód. W 99% jada jak łajzy.

    Z tymi procentami bym nie przesadzał, po prostu takich co jadą normalnie
    nie zauważasz.

  • 18. Data: 2012-04-26 23:46:58
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "anacron" <a...@a...pl> wrote in message

    > Ale nie ma znaczenia, czy trzymasz ja w ręku, czy masz słuchawkę, czy
    > gadasz z teściową na tylnym siedzeniu, czy w końcu słuchasz wiadomości w
    > radio.

    Owszem, ma zasadnicze. Sam to zauwazysz, jak pojezdzisz z dobrym zestawem
    glosnomowiacym zabudowanym w samochodzie.

    --
    Axel

  • 19. Data: 2012-04-26 23:55:49
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    anacron w <news:jnc6e3$vbl$1@mx1.internetia.pl>:

    > Proste pytanie, ile robisz kkm rocznie? Bo widzisz moja siostra ma prawo
    > jazdy dłużej niż, tylko ona robi w rok tyle co ja miesiąc. Dlatego
    > proponowałbym się nie licytować.

    Czym się rożni wróbelek?

    > Mam słuchawkę bt, tylko często w połowie dnia ona mi się wyładowuje.
    > Teraz odbieram auto z bt fabrycznym, jak protestuję z pół roku to Ci
    > napiszę, jaka różnica według mnie.

    Kolina to ty nie jesteś, ale chyba z jednej piaskownicy...

    --
    Tomasz Nycz

  • 20. Data: 2012-04-27 00:00:01
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Kiedy wprowadzano zakaz rozmowy przez telefon komórkowy zastanawiałem

    obowiązuje tylko w samochodzie, czy na motocyklu również?