  • 51. Data: 2013-05-01 13:15:12
    Temat: Re: Pytanie do speców od Audi - skórzana kierownica
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-27 18:27, Myjk pisze:
    > Sat, 27 Apr 2013 18:16:47 +0200, gadacz

    > Mnie bardziej zastanawia dlaczego 6-letnie auto klasy D jest warte aż 75
    > tys. brutto bez choćby elektryki w siedzeniu kierowcy czy skórzanej
    > tapicerki... o AT nie wspomnę.

    No też tak patrzę i... za tą cenę można kupić wyższej klasy Avensisa w
    dodatku 3 lata młodszego.
    Nie rozumiem skąd się biorą takie ceny za te dziwne wozy. Jakaś magia
    "niemieckiego" wozu?

    --
    Irokez

  • 52. Data: 2013-05-01 13:59:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 01 May 2013 13:15:12 +0200, Irokez napisał(a):

    > No też tak patrzę i... za tą cenę można kupić wyższej klasy Avensisa w
    > dodatku 3 lata młodszego.
    > Nie rozumiem skąd się biorą takie ceny za te dziwne wozy. Jakaś magia
    > "niemieckiego" wozu?

    Audi to jednak marka luksusowa. byc moze wyjsciowo to auto kosztowalo
    dwa razy wiecej ... i moze nie bez powodu, choc coraz trudniej w to
    uwierzyc.

    P.S. Obserwacja z niemieckiej autostrady - jak sie czlowiek nie boi
    wcisnac pedalu gazu i osiaga tak 160+ ... to wyprzedzaja go glownie
    audi i bmw. Z rzadka jakis mercedes :-)

    Magia "szybkiej sluzbowki" ?

    J.

  • 53. Data: 2013-05-01 14:51:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 01 May 2013 13:59:31 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

> [...]
    >
    > P.S. Obserwacja z niemieckiej autostrady - jak sie czlowiek nie boi
    > wcisnac pedalu gazu i osiaga tak 160+ ... to wyprzedzaja go glownie audi

    raczej to, że właściciele mercedesów nie muszą nikomu niczego udowadniać

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 54. Data: 2013-05-02 00:48:07
    Od: tá´Ź

    J.F. wrote:

    > Audi to jednak marka luksusowa.

    ROTFL. :> A A4 to już w ogóle luksus z najwyższej półki!

    > byc moze wyjsciowo to auto kosztowalo
    > dwa razy wiecej ... i moze nie bez powodu, choc coraz trudniej w to
    > uwierzyc.

    Co w nim kosztowało 2x więcej?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 55. Data: 2013-05-02 09:28:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 1 May 2013 13:59:31 +0200, J.F.

    > Audi to jednak marka luksusowa.

    Luksusowa to jest dlatego, że można sobie KAŻDY element dobrać.

    I tak jak na powyższym przykładzie: materiałowa tapicerka i trzeszczący
    plastik bez nawigacji, co w tej klasie auta bć powinno, z silnikiem 2.0 i
    manualem -- za to Q jest.

    Ale ja dla przykładu chciałem A6 2.0 TFSI AT z Q i się nie da. :P Quattro
    dopiero od 2.8 TFSI (a mnie taki duży kloc nie potrzebny). To A6 2.0 (bez
    Q!) w jakiejś sensownej wersji, niezgorszej niż moja M6 (czyli skóra/welur,
    elektryka), miało kosztować 240 tys. Znalazłem roczne z przebiegiem do 15
    tys. km po centrali Audi -- 180 tys. Masakra jakaś. Tymbardziej że jakoś
    specjalnie lepiej się tym nie jeździ niż np. Superbem Skody, który z pełnym
    wyposażeniem (włączając panoramiczny dach, grzaną szybę przednią i
    wentylowane (!) i grzane fotele) kosztuje 140 tys. brutto.

    --
    Pozdor Myjk

  • 56. Data: 2013-05-02 11:54:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 01 May 2013 22:48:07 +0000 osobnik zwany t? napisał:
    moze wyjsciowo to auto kosztowalo dwa razy wiecej ... i moze nie

    > Co w nim kosztowało 2x więcej?

    logo

  • 57. Data: 2013-05-02 15:46:49
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >http://tinyurl.com/d5gmk7s
    >zastanawia mnie jedna rzecz, dotycząca tej sztuki.
    >Dlaczego nie ma skórzanej kierownicy?
    >Czy przy tej wersji wyposażenia nie powinna być raczej standardem?
    >Czy może podejrzewać, że coś nie tak z tym autem jest?

    W audi można prawie dowolnie konfigurować auto, można mieć fajny silnik i
    quattro i do niedawna korbki z tylu bo ktoś nie dokupił albo go to nie
    interesowało. Kolejna sprawa to większość tego typu aut u nas jest
    sprowadzana i maja zazwyczaj nieciekawa historie kręcone liczniki itp itd.
    Auto z krajowe może być warte wyższej ceny (od analogicznego sprowadzanego)
    choćby dlatego ze podany przebieg i historie można relatywnie łatwo
    sprawdzić i potwierdzić, co na pewno warte jest kilku złotówek.
    Jak ma się wtyki w ubezpieczalni można sprawdzić po VIN czy na to auto było
    wypłacane odszkodowanie czy z polisy tego auta było płacone i dlaczego,
    ubezpieczyciele wymieniają się tymi informacjami a ze auto od początku w
    kraju to nawet brak ciągłości serwisowania w ASO daje w miarę niezamazany
    obraz przynajmniej o historii uszkodzeń/włamań itp.
    W każdym razie jak cos z tym autem nie jest tak można to łatwo odkryć.

    Buniek

  • 58. Data: 2013-05-02 21:08:02
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2013-05-02 15:46, BUNIEK pisze:
> [...]
    <ciach>
> [...]
    > niezamazany obraz przynajmniej o historii uszkodzeń/włamań itp.
    > W każdym razie jak cos z tym autem nie jest tak można to łatwo odkryć.

    dzięki za odpowiedź.
    auto faktycznie z PL i sprawdzone w ASO.
    Jest już u mnie, bo to dość szybka akcja była.
    Kilka odpowiedzi wyżej pisałem o tym,
    nie wiem, czy doczytałeś.
    To w zasadzie moje pierwsze Audi i wrażenia są bardzo pozytywne.
    Tylko brak tej skóry na kierownicy jest drażniący,
    dlatego "ster" będzie zmieniony. To na początek,
    jak fundusze pozwolą to i tapicerka też,
    tekstylna niestety mnie nie przekonuje, a są firmy,
    które coś z tym ciekawego zrobią :).

    pozdrawiam
    gadacz

  • 59. Data: 2013-05-07 12:45:24
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >To w zasadzie moje pierwsze Audi i wrażenia są bardzo pozytywne.
    >Tylko brak tej skóry na kierownicy jest drażniący,
    >dlatego "ster" będzie zmieniony.

    Moszna szukać na aukcjach np. całego wnętrza od S-LINE i podmienić, ale
    pamiętaj o roczniku.
    Ja chciałem wymienić w moim avensisie wnętrze miałem tanio z auta z
    przebiegiem 5000 km ale okazało się ze 2 lata i zmienili wtyczki i spełzło
    na niczym :(.

    Buniek

  • 60. Data: 2013-05-07 13:00:59
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    gadacz nabazgrał(a):

    > Witajcie,
    > takie auto dziś oglądałem:
    > http://tinyurl.com/d5gmk7s

    We wrześniu zeszłego roku ten sam komis oferował to auto w cenie 49.600
    netto a po pół roku 61.000 czyli zmienili cenę na brutto w ogłoszeniu ale
    nie zmienili w opisie.