  • 41. Data: 2013-04-28 18:54:50
    Temat: Re: Pytanie do speców od Audi - skórzana kierownica
    Od: tá´Ź

    Myjk wrote:

    > W sumie to jest fajne w Audi. Można wybrać każdy element, większość nie
    > jest ze sobą powiązana.

    Ale za to właśnie się płaci, bo w sumie w przypadku większości gadżetów
    same części są tanie (w produkcji), a koszt to głównie ich zamontowanie
    (i wszystko co się z tym wiąże). Stąd pewna standaryzacja, a nie ze
    złośliwości. I w tę politykę wpisuje się w sumie dobrze plastikowa
    kierownica -- dajemy byle co w standardzie, żeby wersja wyjściowa była
    dość tania, a potem każemy sobie płacić jak za zborze za oczywiste
    "dodatki". Ciekawe, czy alufelgi chociaż dają bez dopłat. :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 42. Data: 2013-04-28 19:06:35
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2013-04-28 00:14, t? pisze:

    > Większość analfabetów ma całą pisownię w dupie. :)

    A mniejszość analfabetów gdzie ma niecałą pisownię?

  • 43. Data: 2013-04-28 19:10:02
    Od: OcL <o...@b...tv>

    W dniu 2013-04-28 19:06, nazgul pisze:
    > A mniejszość analfabetów gdzie ma niecałą pisownię?

    Może jak w tym dowcipie

    Na gałęzi siedzą dwie głuche sowy i pierwsza mówi
    - Pocałuj mnie w dupę
    Druga na to
    - A ty mnie w dupę ;-)

  • 44. Data: 2013-04-28 19:48:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 28 Apr 2013 16:54:50 GMT, tᴏ napisał(a):
> [...]
    > kierownica -- dajemy byle co w standardzie, żeby wersja wyjściowa była
    > dość tania, a potem każemy sobie płacić jak za zborze za oczywiste

    Ale Audi chyba nie przyciaga klientow niska cena.

    > Ciekawe, czy alufelgi chociaż dają bez dopłat. :)

    To w Alfie :-)

    J.

  • 45. Data: 2013-04-28 20:06:14
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > zborze

    przygłup

  • 46. Data: 2013-04-28 20:08:09
    Temat: Re: Pytanie
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-04-28 00:15, t? pisze:

    > Ortografii nie zna, a netykietą się podnieca.

    zborze ?

  • 47. Data: 2013-04-28 20:10:21
    Od: tá´Ź

    Myjk wrote:

> [...]

    złośliwości. I w tę politykę wpisuje się w sumie dobrze plastikowa
    kierownica -- dajemy byle co w standardzie, żeby wersja wyjściowa była
    dość tania, a potem każemy sobie płacić jak za zboże za oczywiste

  • 48. Data: 2013-04-28 20:33:00
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2013-04-28 12:36, Marcin Jan pisze:
    > W dniu 2013-04-27 18:16, gadacz pisze:
    <ciach>

    > sprawdź po VIN. Zwykle ja strzelą poduszki to i tak wymienia się tylko
    > środek, no chyba że przebieg kosmiczny i skóra już była wytarta.
    > Patrząc na środek tego auta to akurat zwykła kierownica pasuje - do
    > kompletu ze skórzaną kierownicą zwykle jeszcze wchodzi skórzana gałka
    > zmiany biegów i skórzana rączka hamulca.
    > A z drugiej strony mnie w VAG nic nie zdziwi. A6 z 2011 - fotele
    > skórzane ale sterowane ręcznie :). Golf VI jest czujnik zmierzchu który
    > działa tylko na podświetlenie licznika ale już świateł mijania (ksenony)
    > nie mogli do tego podłączyć.

    Dzięki za podpowiedź.
    VIN sprawdziłem w kilku serwisach w sieci
    i niestety nie ma informacji o wyposażeniu tego auta.
    Myślę, że jeszcze zapytam w jakimś ASO,
    może coś więcej powiedzą o tej konkretnej wersji.
    A co do tej kierownicy, to osobiście wydaje mi się to
    lekko badziewne. To oczywiście moje odczucie estetyczne.

    pozdrawiam
    gadacz

  • 49. Data: 2013-04-29 16:16:59
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu niedziela, 28 kwietnia 2013 18:54:50 UTC+2 użytkownik tᴏ napisał:

    [cut]
    > - dajemy byle co w standardzie, żeby wersja wyjściowa była
    >
    > dość tania, a potem każemy sobie płacić jak za zborze za oczywiste
    >
    > "dodatki".

    ...jak za co, Panie Mniodek? :P

    pablo

  • 50. Data: 2013-04-30 23:33:29
    Od: gadacz <g...@o...pl>

> [...]
    > skórzane ale sterowane ręcznie :). Golf VI jest czujnik zmierzchu który
    > działa tylko na podświetlenie licznika ale już świateł mijania (ksenony)

    No to stało się,
    złomik jest.
    http://pics.tinypic.pl/i/00376/od2s7irsdurm.jpg
    http://images.tinypic.pl/i/00376/f3d5b2qvibui.jpg

    Kierownica, o której mowa od początku pójdzie do zmiany,
    na wielofunkcyjną i obitą skórą.
    W ASO, potwierdzili zgodność tego co napisali w książce auta,
    lakier też jest ok, równo z każdej strony.

    Wrażenia z jazdy bardzo miłe,
    może porównam do Saab'a 93(taki jest w rodzinie), ten sam rocznik co
    Audi, z tą różnicą, że w Saabie jest 150hp, a tutaj 170hp,
    no i oczywiście w Audi napęd na "cztery łapy".
    Niemieckie auto, lepiej brzmi, no i oczywiście ma dość konkretnego
    "kopa". Przy okazji napiszę jak wrażenia z dłuższej jazdy.

    I co do ceny, bo pojawił się wpis, że to netto,
    cena była brutto i udało się uciąć 3k pln.
    Nie jest źle.

    pozdrawiam
    i dziękuję za odpowiedzi osobom, które rzeczywiście coś wniosły do tego
    wątku.

    gadacz