  • 1. Data: 2015-07-05 12:05:18
    Temat: Bloototh - Laptop i Telefon - nie chca sie połaczyc
    Od: pawLo <P...@o...pl>

    Witam
    Posiadam laptop Dell i nie mogę się połączyć przez bloototh z telefonem.
    Sterowniki sa bo z innymi urzadzeniami się łączy.
    Telefon z innymi urządzeniami też się łączy
    A jak chce połączyć laptop z telefonem, wykrywają się, pozniej na
    laptopie wyskakuje jakiś numer i mam podac czy jest taki sam na
    telefonie, akceptuje na telefonie i w laptopie i po jakims czasie na
    laptopie wyskakuje za długi czas oczekiwania, a na tel zły pin lub coś
    takiego.
    Jak to rozgryżć ?:)

  • 2. Data: 2015-07-05 17:47:01
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-07-05 12:05, pawLo pisze:
> [...]
    > telefonie, akceptuje na telefonie i w laptopie i po jakims czasie na
    > laptopie wyskakuje za długi czas oczekiwania, a na tel zły pin lub coś

    Wpisujesz taki sam kod w telefonie? Ten sam, ktory pokazuje się w tym
    laptopie.
    Można ponawiac próby. Za każdym razem podany jest inny kod do wpisania w
    telefonie.

    --
    animka

  • 3. Data: 2015-07-05 18:51:12
    Od: pawLo <P...@o...pl>

    W dniu 2015-07-05 o 17:47, animka pisze:

    > Wpisujesz taki sam kod w telefonie? Ten sam, ktory pokazuje się w tym
    > laptopie.
    > Można ponawiac próby. Za każdym razem podany jest inny kod do wpisania w
    > telefonie.

    Oto chodzi że się kody tylko zatwierdza, nic nie wpisuje, pokazuje się
    na telefonie kod i na telefonie i pisze ze jak jest taki sam to zeby
    potwierdzic, potwierdzam i się nie "parują" czy jakos tak :)
    w laptopie - ze za długo, w telefonie że zly pin czy jakos tak

  • 4. Data: 2015-07-05 19:18:12
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-07-05 18:51, pawLo pisze:

> [...]
    > potwierdzic, potwierdzam i się nie "parują" czy jakos tak :)
    > w laptopie - ze za długo, w telefonie że zly pin czy jakos tak

    To ja nie wiem. Od zawsze jak pierwszy raz paruję to wpisuję podany kod
    w telefonie i potwierdzam (w telefonie).

    --
    animka

  • 5. Data: 2015-07-05 21:33:52
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 05.07.2015 o 12:05, pawLo pisze:
    > Witam
    > Posiadam laptop Dell
    a jaki kolor? czy ma klawiaturę numeryczną? albo jaki system operacyjny?
    Albo nie pisz jaki system, to nie ważne.
    > i nie mogę się połączyć przez bloototh z telefonem.
    z pamięci mogę podać kroki dla siemensa s55. pisać?
    > Sterowniki sa bo z innymi urzadzeniami się łączy.
    w laptopie są sterowniki do bluetootha? inaczej nie uruchomiłbyś
    programu obsługującego bluetooth. też nie pisz jaki to program,
    zadzwonimy do wróżki z Polsatu
> [...]
    > telefonie, akceptuje na telefonie i w laptopie i po jakims czasie na
    > laptopie wyskakuje za długi czas oczekiwania, a na tel zły pin lub coś
    wyobraź sobie, że połączenie bluetooth to jakyś spiął dwa urządzenia
    kablem. spinasz i co dalej? Dalej musisz wybrać powód spięcia. np
    przesyłanie plików.
    Spróbuj BT na kompie ustawić na "discoverable" albo "widoczny dla
    wszystkich", a na telefonie wyślij fotkę do..." nazwa komputera" Opisz
    nam co się stało

    ToMasz

  • 6. Data: 2015-07-06 04:52:12
    Od: borys <b...@o...pl>

    laptop dell e410, tel nexus 5, win 7

    chce ogolnie polaczyc tel z bt, na telefonie znajduje laptop pisze
    urzadzenie: laptop
    kod parowania: i jakis numer
    w laptopie wyskakuje
    urzadzenie bt chce sie polaczyc i wyskakuje
    Porównaj kody parowania widoczne na komputerze i urządzeniu i pojawia
    sie ten sam kod co w telefonie i pisze czy kod pasuje do tego co pojawił
    sie w urzadzeniu, klikam tak i pisze trwa dodawanie urzadzenia, po ok 20
    sekundach na laptopie wyskakuje ze nie mozna sie polaczyc czy cos
    takiego, na tel zly pin.
    Gdy podlaczalem radio z bt to parowalo bez problemu i np puszczajac
    muzyke na laptopie slychac ja bylo w radiu.

  • 7. Data: 2015-07-06 08:37:05
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 06.07.2015 o 04:52, borys pisze:
    > laptop dell e410, tel nexus 5, win 7
    >
    > chce ogolnie polaczyc tel z bt, na telefonie znajduje laptop pisze
    > urzadzenie: laptop
    > kod parowania: i jakis numer
    > w laptopie wyskakuje(....)
    spróbuj wysłać fotkę tel->lap
    drugie zadanie
    spróboj wysłać fotkę lap-> tel.
    za każdym razem powinieneś wyszukiwać urządzenie odbiorcze i podać ten
    sam kod.

  • 8. Data: 2015-07-06 08:43:09
    Od: pawLo <P...@o...pl>

    W dniu 2015-07-06 o 08:37, ToMasz pisze:

    > spróbuj wysłać fotkę tel->lap
    > drugie zadanie
    > spróboj wysłać fotkę lap-> tel.
    > za każdym razem powinieneś wyszukiwać urządzenie odbiorcze i podać ten
    > sam kod.

    Tak się wysyła, ale chcialbym np miec dostep do telefonu z poziomu
    laptopa np do karty pamieci w tel

  • 9. Data: 2015-07-06 09:31:54
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą pawLo naskrobał(a):

    > Tak się wysyła, ale chcialbym np miec dostep do telefonu z poziomu
    > laptopa np do karty pamieci w tel

    Zdaje sie że to tak nie działa. Nie wiem jak jest z Nexusem, ale w HTC
    można ustanowić połączenie z telefonem poprzez BT ale tylko przy pomocy
    programu do obsługi tegoż telefonu.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz szedł ulicą, kiedy z tyłu rozległy się strzały i tupot podkutych

  • 10. Data: 2015-07-06 18:40:42
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 06.07.2015 o 08:43, pawLo pisze:

    > Tak się wysyła, ale chcialbym np miec dostep do telefonu z poziomu
    > laptopa np do karty pamieci w tel
    bluetooth to odpowiednik "kabelka". KAbelek Ci działa. teraz zastanów
    się czy 2 urządzenia potrafią rozmawiać tym samym językiem. (faktycznie
    to usługa) język to "transfer plików" albo "połączenie z internetem"
    albo "dostęp do systemu plików". O ile BT w kompie "rozumie" wszelkie
    języki ( usługi) to BT w telefonie nie. Tak samo jak słuchawka BT nie
    rozumie co to transfer plików, tak samo telefon z androidem, domyślnie
    nie zezwoli na grzebanie po karcie pamięci.
    Inaczej możesz to obejść instalując na telefonie serwer ftp. wtedy
    będziesz mógł grzebać po karcie pamięci za pomocą wifi:)
    ToMasz