  • 1. Data: 2015-07-04 13:25:11
    Temat: Captcha a google
    Od: aniusia <s...@o...pl>

    Od jakiegoś czasu jak cos wyszukuje w googlach, kaza mi wpisywac kod
    captcha ? Jak sie tego pozbyc bo to jest wkurzajace
    wirusa nie mam bo sprawdzałam

  • 2. Data: 2015-07-04 13:54:37
    Temat: Re: Captcha a google
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2015-07-04 o 13:25, aniusia pisze:
    > Od jakiegoś czasu jak cos wyszukuje w googlach, kaza mi wpisywac kod
    > captcha ? Jak sie tego pozbyc bo to jest wkurzajace
    > wirusa nie mam bo sprawdzałam
    To może masz internet z aero2?

  • 3. Data: 2015-07-04 14:19:21
    Od: aniusia <s...@o...pl>

    nie mam, mam z orange
    tylko w domu jest stacjonarny i laptop, moze od tego zalezy

  • 4. Data: 2015-07-04 14:40:25
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 04.07.2015 o 13:25, aniusia pisze:
    > Od jakiegoś czasu jak cos wyszukuje w googlach, kaza mi wpisywac kod
    > captcha ? Jak sie tego pozbyc bo to jest wkurzajace
    > wirusa nie mam bo sprawdzałam

    Trzeba było użyć Google do znalezienia przyczyny problemu ;-)

    Poczytaj:
    https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#newwindow=1&q=capt
    cha+w+wyszukiwarce+google

    Prawdopodobnie masz jakiegoś "śmiecia" w systemie

    Proponuję założenia tematu w tym dziale:
    http://forum.dobreprogramy.pl/bezpiecze%C5%84stwo-f1
    5/ i zapoznanie się
    z tym wątkiem:
    http://forum.dobreprogramy.pl/farbar-recovery-scan-t
    ool-raport-obowi%C4%85zkowy-t478727/

    --
    Czarek

  • 5. Data: 2015-07-04 15:10:27
    Od: aniusia <s...@o...pl>

    > Prawdopodobnie masz jakiegoś "śmiecia" w systemie
    >
    > Proponuję założenia tematu w tym dziale:
> [...]

    Wątpie, drugi laptop czysty, system od nowa zainstalowany i to samo.

  • 6. Data: 2015-07-04 16:19:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-07-04 o 15:10, aniusia pisze:

    5/ i zapoznanie się
    ool-raport-obowi%C4%85zkowy-t478727/

    > Wątpie, drugi laptop czysty, system od nowa zainstalowany i to samo.

    Wystarczy jeden drobny program zainstalwany z "dobre programy" lub
    innej wylęgarni śmieci i już masz problem.
    Dodatkowo google może zablokować jeden adres IP lub grupę adresów
    i posiadanie drugiego nie zainfekowanego kompa nie pomoże. No chyba
    że podepniesz go do innej sieci.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2015-07-04 16:32:56
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2015-07-04 o 14:19, aniusia pisze:
    > nie mam, mam z orange
    > tylko w domu jest stacjonarny i laptop, moze od tego zalezy
    Umieść gdzieś zrzut ekranu. Jak to wygląda?

  • 8. Data: 2015-07-04 16:37:18
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 04.07.2015 o 16:19, RadoslawF pisze:

> [...]
    > Dodatkowo google może zablokować jeden adres IP lub grupę adresów
    > i posiadanie drugiego nie zainfekowanego kompa nie pomoże. No chyba

    Jakoś mam wiele programów zainstalowanych z DP i nigdy nie miałem i nie
    mam żadnych problemów ;)

    Po drugie - linki, które podałem nie wymagają instalowania czegokolwiek
    i są całkowicie bezpieczne.

    --
    Czarek

  • 9. Data: 2015-07-05 00:22:30
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "aniusia" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Od jakiegoś czasu jak cos wyszukuje w googlach, kaza mi wpisywac kod
    > captcha ? Jak sie tego pozbyc bo to jest wkurzajace
    > wirusa nie mam bo sprawdzałam

    Mam taki efekt, gdy korzystam z TOR-a.

    Zakładam, że to nie Twój przypadek, ale podoby skutek może
    wywoływać Hola VPN (lub inny program do "zmiany IP"). Nie
    oglądacie czasem filmów na Netflix?

  • 10. Data: 2015-07-05 03:06:48
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-07-04 13:25, aniusia pisze:
    > Od jakiegoś czasu jak cos wyszukuje w googlach, kaza mi wpisywac kod
    > captcha ? Jak sie tego pozbyc bo to jest wkurzajace
    > wirusa nie mam bo sprawdzałam

    W to google wchodzisz?
    https://www.google.pl/

    --