  • 1. Data: 2015-07-03 06:40:02
    Temat: Wejscie e-sata na usb
    Od: borys <b...@o...pl>

    Witam
    Da sie jakos przemiec wejscie e-sata na usb? Bo mam lapka i mam tylko 1
    wejscie usb (pisalo ze dwa ) i wejscie e-sata.

  • 2. Data: 2015-07-03 07:24:38
    Temat: Re: Wejscie e-sata na usb
    Od: EiNStEiN <e...@i...pl>

    W dniu 2015-07-03 o 06:40, borys pisze:
    > Witam
    > Da sie jakos przemiec wejscie e-sata na usb? Bo mam lapka i mam tylko 1
    > wejscie usb (pisalo ze dwa ) i wejscie e-sata.

    Witam
    Napisz to jeszcze raz byle po polsku.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2015-07-03 07:40:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-07-03 o 06:40, borys pisze:
    > Witam
    > Da sie jakos przemiec wejscie e-sata na usb? Bo mam lapka i mam tylko 1
    > wejscie usb (pisalo ze dwa ) i wejscie e-sata.

    Spróbuj włożyć wtyczkę USB w gniazdo e-sata.
    Nic złego się nie stanie. Będziesz zadowolony :-)

  • 4. Data: 2015-07-03 08:58:06
    Od: " 666" <...@...6>

    Jest pełno małych rozgałęziaczy usb na krótkim kabelku.

    -----

  • 5. Data: 2015-07-03 09:23:36
    Od: borys <b...@o...pl>

    W dniu 2015-07-03 o 07:40, z pisze:

    > Spróbuj włożyć wtyczkę USB w gniazdo e-sata.
    > Nic złego się nie stanie. Będziesz zadowolony :-)

    To normalnie można włożyć USB do E-Sata ? Nie mam w tej chwili dostepu
    do laptopa

  • 6. Data: 2015-07-03 09:25:20
    Od: borys <b...@o...pl>

    W dniu 2015-07-03 o 08:58, 666 pisze:
    > Jest pełno małych rozgałęziaczy usb na krótkim kabelku.

    Widzialem na długich kabelkach(mozesz podac link do alledrogo do
    takiego), a jak sie podłączy pare tj, myszke, podkladke chlodzaca i
    pendrive to nic sie nie stanie

  • 7. Data: 2015-07-03 09:39:11
    Od: "Piotr" <a...@s...pl>

    Użytkownik "borys" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Widzialem na długich kabelkach(mozesz podac link do alledrogo do takiego),
    Tak trudno przeszukać troszkę allegro?
    Potem będzie - daj mi link do sprawdzonego.... i taniego...

    a jak sie podłączy pare tj, myszke, podkladke chlodzaca i
    > pendrive to nic sie nie stanie

    Borysku, a ile masz latek? Skończyłeś już 10? 11? Jeśli tak
    to powinieneś umieć takie podstawowe rzeczy "wyguglać".

  • 8. Data: 2015-07-03 09:42:46
    Od: borys <b...@o...pl>

    No to nie możecie mi odpowiedzieć na 2-3 krótkie pytania ??? Od tego są
    grupy

  • 9. Data: 2015-07-03 09:54:01
    Od: "Piotr" <a...@s...pl>

    > No to nie możecie mi odpowiedzieć na 2-3 krótkie pytania ??? Od tego są
    > grupy

    Nie do końca od tego.
    Grupy są "dyskusyjne", a więc raczej od tego aby podyskutować,
    porozważać, które rozwiązania są lepsze/gorsze.
    Kto jakie ma doświadczenia w rozwiązywaniu takiego czy innego problemu.
    Jeśli chcemy innym zawracać głowę powinniśmy mieć za sobą
    jakąś próbę rozwiązania problemu.
    Gdybyś napisał "próbowałem kabla X, kabla Y, kabla Z, na każdym
    występował błąd Z - podpowiedzcie jaki błąd popełniam, albo na co
    mam zwrócić uwagę wybierając kolejny kabel"
    to by było widać Twój wkład i prośbę o pomoc bo zabrakło Ci już
    wiedzy/doświadczenia.

    A tak to prosisz jak mamusię "czy bułkę mogę posmarować dżemem,
    czy najpierw mam posmarować masłem, a potem dżemem".

  • 10. Data: 2015-07-03 10:00:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik borys b...@o...pl ...

    > mam tylko 1