  • 11. Data: 2016-07-26 14:23:26
    Temat: Re: Pytanie o projekt płytki
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 26 Jul 2016 12:32:24 +0200, Atlantis <m...@w...pl>
    wrote:
    > Hmm... Jeszcze jedno pytanie:
    > Jeśli gniazdo USB ma w założeniu służyć tylko do podłączenia
    PenDrive'a,
    > który będzie przez układ wykorzystywany do w roli pamięci masowej
    > (ekwiwalent karty SD) to czy mogę pominąć zabezpieczenia ESD? W
    końcu
    > nie będzie żadnych długich kabli.

    "Ufać ale sprawdzać" jak mawiał J. Stalin... ;)

    --
    Marek

  • 12. Data: 2016-07-26 14:27:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > "Ufać ale sprawdzać" jak mawiał J. Stalin... ;)

    Lenin. Stalin nie musiał sprawdzać, wiedział.

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2016-07-26 14:55:39
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    > "Ufać ale sprawdzać" jak mawiał J. Stalin... ;)

    Z drugiej strony...
    - Ufaj swojej żonie, ale jej nie kontroluj.
    - Dlaczego?
    - Abyś mógł dalej ufać!

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski

  • 14. Data: 2016-07-26 16:28:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 26 Jul 2016 14:27:34 +0200, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > Lenin. Stalin nie musiał sprawdzać, wiedział.

    Jesteś w błędzie poznawczym, to słowa Stalina błędnie przypisywane
    Leninowi.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2016-07-26 17:06:37
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2016-07-26 o 14:55, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "Marek" <f...@f...com> napisał w wiadomości
    >
    > Z drugiej strony...
    > - Ufaj swojej żonie, ale jej nie kontroluj.
    > - Dlaczego?
    > - Abyś mógł dalej ufać!

    "I wiesz, co... I bym teraz, kurwa, nie miał ręki.