  • 1. Data: 2020-01-08 09:03:14
    Temat: R20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=5Q1MPrgea1M

    w skrocie: 2:30, 6:50

    Nikt tu nie oszukuje, bo pojemnosc przeciez napisana.
    A ja sie glupi dziwilem, czemu pojemnosc taka mala.

    O co tu chodzi - ciezar, cena, cena dla klienta, chlodzenie,
    konkurencja dla baterii jednorazowych ?

    J.

  • 2. Data: 2020-01-08 09:37:49
    Temat: Re: R20
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-01-08 o 09:03, J.F. pisze:

> [...]
    > A ja sie glupi dziwilem, czemu pojemnosc taka mala.
    >
    > O co tu chodzi - ciezar, cena, cena dla klienta, chlodzenie,

    Może taniej produkować jeden rodzaj. I tylko wkładać do adapterów R20. :-)

    Robert

  • 3. Data: 2020-01-08 18:19:42
    Od: mk <lp.pw@myzskm>

    W dniu 08.01.2020 o 09:03, J.F. pisze:

> [...]
    > A ja sie glupi dziwilem, czemu pojemnosc taka mala.
    >
    > O co tu chodzi - ciezar, cena, cena dla klienta, chlodzenie,

    To raczej pytanie na grupę pl.soc.marketing...

    Jak widać są dostępne ogniwa pełnowartościowe.

    Kilka lat temu potrzebowałem akumulatorów R20, ale uznałem, że pojemność
    paluszka AA jest aż nadto wystarczająca... kupiłem więc AA + adaptery. I
    dziś pewnie zostałbym przy tej opcji, bo odpada problem ładowarki.

    Wkrótce pewnie wewnątrz znajdziemy Li-ion + przetworniczka... Fajnie
    jakby miały jeszcze gniazdko USB do ładowania... :-)

    pzdr
    mk

  • 4. Data: 2020-01-08 18:54:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mk" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >To raczej pytanie na grupę pl.soc.marketing...
    >Jak widać są dostępne ogniwa pełnowartościowe.

    Aczkolwiek pamietam, ze ze przez pewien czas byl problem z tymi
    pelnowartosciowymi - jakies niskie pojemnosci tych R20 byly dostepne,
    zupelnie nie przystajace do objetosci.

> [...]
    >pojemność paluszka AA jest aż nadto wystarczająca... kupiłem więc AA
    >+ adaptery. I dziś pewnie zostałbym przy tej opcji, bo odpada problem

    A z czasem producenci tez przestana robic urzadzenia na R20.
    Mnie sie juz nawet adaptera nie chce kupic, bo R20 potrzebuja tylko
    stare latarki na zarowke ... wyrzucic i zapomniec :-)

    Kupic sobie jakiegos duzego maglite z dioda ?

    >Wkrótce pewnie wewnątrz znajdziemy Li-ion + przetworniczka... Fajnie
    >jakby miały jeszcze gniazdko USB do ładowania... :-)

    No ... na razie nikt na to nie wpadl.
    Troche nieporeczne, bo z jednej baterii niewiele da sie zasilic, a
    ladowarek trzeba by duzo.

    A producenci ... jak widac zaczynaja robic urzadzenia na 18650 a nie
    R20 :-)

    za to w temacie 9V sie pojawilo, np

    https://pl.aliexpress.com/item/33037828632.html

    Ciekawe jak szybko sama przetwornica to rozladowuje ... choc
    powerbanki dlugo wytrzymuja, dobre kosci teraz robia.

    Swoja droga az by sie prosilo, zeby w srodku byly 2 lub 3 ogniwa bez
    przetwornicy ... ale te cholerne 9V nie pasuje :-(

    Ha, ktos wpadl
    https://youtu.be/eDiZKCZt2Ik?t=65

    https://youtu.be/eDiZKCZt2Ik?t=120

    R20 tez sa
    https://www.youtube.com/watch?v=RRTzO8DZvfo

    Taa ... i jak to teraz rozumiec - dostarczaja 4Ah @ 1.5V czy wzorem
    powerbankow - srodku jest ogniwo li-ion 4Ah ?

    P.S. A potem radio nie chce odbierac dlugich tylko piszczy :-)

    J.

  • 5. Data: 2020-01-08 22:12:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello mk,

> [...]

    > Wkrótce pewnie wewnątrz znajdziemy Li-ion + przetworniczka... Fajnie
    > jakby miały jeszcze gniazdko USB do ładowania... :-)

    Proszę bardzo: https://www.aliexpress.com/item/32867693398.html?spm
    =a2g0o.productlist.0.0.4c1d12dbD6wN27&algo_pvid=d178
    df1a-4779-461f-97b3-12f78f69c188&algo_expid=d178df1a
    -4779-461f-97b3-12f78f69c188-9&btsid=e66a11c6-97ea-4
    786-a0b0-26c037847776&ws_ab_test=searchweb0_0,search
    web201602_6,searchweb201603_53

    --
    Best regards,
    RoMan