  • 11. Data: 2010-07-17 07:50:17
    Temat: Re: Radarowy miernik prędkości ?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    ptoki napisał(a) :

    > Ale tam chyba nie ma radaru?
    > Bo tak patrze i nijak nie widze zeby gdzies byly poszlaki ze jest.

    Nazywają to RDS II.
    http://www.ciclosport.de/statische/contentframe.php4
    ?frameid=15&content=shop%2Cid%3D76%2C0%2C0%2C2&sessi
    onid=11306482#_taboverview

    Wprawdzie tu jest cena 100E, ale różnica między licznikiem "z", a
    "bez" wynosi ok. 40E.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 12. Data: 2010-07-17 08:37:17
    Od: "mariusz" <g...@w...pl>

    Witam
    Polecam zajrzeć do pisemka "Everyday Practical Electronics" numery 12/2008 i
    1/2009, jest tam coś takiego jak "Radar speed gun"
    Pozdrawiam MG

  • 13. Data: 2010-07-17 09:16:38
    Temat: Re: Radarowy miernik predko?ci ?
    Od: "exPO" <e...@x...pl>

    >A tak na marginesie - dla fanów gigaherców w rurach - dwie fotki z
    >Muzeum Sprzętu Radiolokacyjnego:
    >http://usprawnienia.pl/foto/muzeum_radiolokacji/img
    _0565.jpg

    Fajne, jeśli dobrze pamiętam to od lewej, anteny: Justyna, Bożena, coś co
    nie wiem, Daniela.

    Gdzie to stoi?

    --
    exPO

  • 14. Data: 2010-07-17 12:08:41
    Od: souti <a...@o...pl>

    exPO <e...@x...pl> wrote:
    g_0565.jpg

    > Fajne, jeśli dobrze pamiętam to od lewej, anteny: Justyna, Bożena, coś co
    > nie wiem, Daniela.
    >
    > Gdzie to stoi?

    Koło Kowar, jakieś 100 km od Jeleniej Góry

    --
    souti

  • 15. Data: 2010-07-17 12:23:15
    Temat: Re: Radarowy miernik pr?dkości ?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 17 Jul 2010 12:08:41 +0000 (UTC), souti wrote:
    mg_0565.jpg
    >Koło Kowar, jakieś 100 km od Jeleniej Góry

    Zaraz, Kowary sa jakies 25km od JG.

    J.

  • 16. Data: 2010-07-17 12:54:17
    Temat: Re: Radarowy miernik predkości ?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello souti,

    Saturday, July 17, 2010, 2:08:41 PM, you wrote:

    mg_0565.jpg
    > Koło Kowar, jakieś 100 km od Jeleniej Góry

    Na rozjeździe Kamienna Góra - Karpacz. Od Jeleniej Góry bliziutko -
    kilkanaście kilometrów.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 17. Data: 2010-07-17 12:55:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J,

    Saturday, July 17, 2010, 2:23:15 PM, you wrote:

    img_0565.jpg
    > Zaraz, Kowary sa jakies 25km od JG.

    Na dokładkę to jest jeszcze przed Kowarami.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2010-07-17 13:01:36
    Od: souti <a...@o...pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:
    > Na rozjeździe Kamienna Góra - Karpacz. Od Jeleniej Góry bliziutko -
    > kilkanaście kilometrów.

    Sorki za wprowadzenie w błąd, racja, koło JG. Te 100 km miało być od
    Wrocławia. Ech, te upały.

    --
    souti

  • 19. Data: 2010-07-17 20:29:30
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Sebastian Biały wrote:

> [...]
    > falowód. Dziala znakomicie, choć tylko do około 20 metrów, potem
    > wzmacniacz sie wzbudzal, ale to było na kolanie zrobione. W zasadzie
    > wystarczylo tam doprowadzić zasilanie i odebrac napiecie z mieszacza.
    >
    > Wyjście analogowe (slychac "pierdzenie" przy machaniu reką). Test na
    > drodze wykazał że bardzo ladnie słychac gwizdy od pojazdów.
    >
    > PS. Jak by ktoś chciał taką to nie wiem co to za czujka, ale była
    > biała, kwadratowa z zaokraglonymi rogami, duża. Charakterystyczne
    > przetłoczenie platiku niesymetrycznie względem środka w postaci
    > kopułki. Trzy diody świecące. Więcej nie pomnę.

    czujki na 10Ghz i 2,4Ghz mam moge popróbowac tylko wolałbym jakis "tutorial"
    :)

    ale pokombinuje, może coś wyjdzie

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 20. Data: 2010-07-17 21:06:41
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-07-17 22:29, VSS wrote:
    > czujki na 10Ghz i 2,4Ghz mam moge popróbowac tylko wola?bym jakis "tutorial"
    > :)

    Rzecz w tym, że ta czujka o której mówie była tak stara, ze cala komora
    byla wykonana z jednego kawałka metalu z zamontowanymi diodami i ladnie
    wyprowadzone (jak znajdę to podrzucę fotkę, mam ten element jeszcze).

    Natomiast nowsze czujki mają calośc na tyle zintegrowana z płytką i
    obudową że ciezko to odseparowac jako osobna część mikrofalową.