  • 11. Data: 2010-05-19 14:22:50
    Temat: Re: Radiowe załącz / wyłącz o małych gabarytach ?
    Od: "Czesiek" <a...@v...pl>

    Użytkownik "JanuszR" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ht08ck$a8p$1@news.onet.pl...

    > Rozejrzyj się za modułami zigbee. Sądząc po żądanych wymiarach moduł
    > raczej trzeba by było zrobić samemu.
    >
    > JanuszR

    Tutaj coś piszą o tym
    http://www.maritex.com.pl/pl/shop/products/ggid/1175
    5

    Poczytam.. dzięki za info.

  • 12. Data: 2010-05-19 14:28:08
    Od: "Czesiek" <a...@v...pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@C...pl> napisał w
    wiadomości news:4bf3d067$3@news.home.net.pl...

    > Użytkownik "Czesiek" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Nie byłoby prościej zamiast markerów użyć współrzędnych GPS.
    > P.G.

    Tę opcję też rozawżam, tylko muszę trochę poczytać aby znaleźć optymalne
    rozwiązanie.
    Na razie widzę, że trzeba :odbiornik GPS, komplet nadajnika i odbiornika
    radiowego, moruł Bluetooth i palmtop.
    Ma ktoś może inne propozycje ?

  • 13. Data: 2010-05-19 14:43:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czesiek" <a...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Na razie widzę, że trzeba :odbiornik GPS, komplet nadajnika i
    > odbiornika radiowego, moruł Bluetooth i palmtop.

    Odbiornik na RS232 [ostatnie sztuki na allegro], mikrokontroler na
    lodce, programujesz trase i idziesz pic. A radio tylko awaryjnie.

    Te markery to jakies zakotwiczone czy plywaja sobie swobodnie ?

    A tak w ogole to zrobil bym kilka lodek, spalinowych i z
    oswietleniem, i niech plosza ryby .. w strone twojego stanowiska
    :-)

    J.