  • 21. Data: 2011-10-13 21:56:27
    Temat: Re: Rdza na Mercedesach - kiedy się skończyła.
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Przecież ocynk może tak samo odpaść jak i warstwa lakieru... Jak
    > odpadnie to zostanie goła blacha. Dlatego nie uważam żeby ocynk
    > zdecydowanie poprawiał długowieczność karoserii w porównaniu do dobrze
    > wykonanego zabezpieczenia antykorozyjnego.

    ale masz na to jakies poparcie? W moim starenkim fiacie z 91 roku
    mialem stluczke (auto mialo wtedy ~11 lat). caly przedni rog
    zniszczony- maska zwinela sie doslownie w rulonik. Lakier miejscami
    zostal zdrapany albo sie mocno pozalamywal. Po wyklepaniu maski ocynk
    pozostal i przez kolejne piec czy szesc lat jak jezdzilem autem ono
    ciagle tam nie rdzewialo!!!

  • 22. Data: 2011-10-27 09:52:45
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak Agent nawija makaron na uszy:

    > Witam,
    > Że Mercedesy rdzewieją wiedzą prawie wszyscy. Pytanie czy poprawiło sie to
    > już a jeśli tak to od jakiego rocznika. Chodzi mi o A-klase i C-klase.

    Ujezdzam aktualnie A "jedynke" z konca produkcji - bez zastrzezen.
    Poprzednio mialem rocznik 2000 i tez nie bylo doslownie nic.
    Czytalem natomiast ze nowa A z poczatkow produkcji miala troche
    problemow z korozja.

    --
    Dman-666
    668.942, 6A13 z bombom LPG