  • Data: 2014-09-02 22:26:25
    Temat: Re: 12-letnie opony - co z tym zrobić?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-02 o 17:14, kamil/Endurorider.pl pisze:
    > Mam dokładnie te same gumy:) Następne też będą takie :)

    W mordę.
    Nie masz wrażenia że przy wyższej prędkości (tak do 100) przy zmianie
    kierunku jazdy (np. wyprzedzanie) zaczynają hałasować?
    Jak wrócisz na prostą wszystko ucicha. Samochód niedawno kupiony (Yaris
    2005). Geometria OK. Łożyska? Mam nadzieję że to opony choć nic dziwnego
    po nich nie widać. Może po zmianie na zimówki wszystko przejdzie :-)