    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 125 ccm na 'B'
    Date: Sat, 20 Sep 2014 19:51:09 +0200

    Shrek wrote:

    > Nie mówię o ósemkach. Mówię o slalomie wolnym.
    > http://portalnaukijazdy.pl/images/image/obsluga-port
    alu/slalom%20mi%C4%99dzy%20bramkami.jpg

    Na to samo wychodzi.

    Motocykl to nie samochód. W samochodzie siedzisz na fotelu na 4 kołach i
    "sam" się nie przewróci. Na motocyklu na początek trzeba umieć po
    pierwsze się nie przewrócić przy jakimkolwiek manewrze. Przy czym manewr
    do może być np. zanim jeszcze zostanie uruchomiony silnik podniesienie
    nóżki i próba wsiąścia na motocykl. Wiele osób, które nigdy wcześniej
    tego nie robiły, polegnie już na tym etapie.

    Egzaminator podczas egzaminu odpowiada w jakimś tam stopniu za życie i
    zdrowie egzaminowanego. Zanim wypuści więc delikwenta - którego przecież
    pierwszy raz widzi na oczy - zanim pozwoli takiemu wyjechać motocyklem
    na miasto, gdzie odbywa się normalny ruch pojazdów, to musi wiedzieć czy
    ten człowiek w ogóle umie się nie przewrócić jadąc po płaskim.