    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 125 ccm na 'B'
    Date: Sun, 21 Sep 2014 00:38:48 +0200

    Shrek wrote:

    > Krótkie pytania?
    >
    > 1 - Robiłeś nowe prawko na A?

    Zależy co znaczy "nowe". Robiłem 10 lat temu :-)

    > 2 - czy uważasz, że umiejętność wywijania slalomów bez podpórek jest
    > ważniejsza niż opanowanie moto przy ~70km/h i ogólne ogarnięcie w
    > jeżdzie miejskiej?

    Jak już pisałem wcześniej - zanim delikwenta można wypuścić z placu
    manewrowego, trzeba się przekonać, czy się nie wypierdoli na etapie
    zrzucania motoru z podnóżka. Jak już wsiadł i jedzie do przodu, to
    jeszcze trzeba sprawdzić, czy umie skręcać i czy nie boi się obejrzeć
    podczas jazdy. Takiego, co nie umie jechać po placu, nie wypuściłbym na
    ulicę, gdzie jest normalny ruch.
    Ogarnięcie w jeździe miejskiej sprawdza się nie na placu, tylko właśnie
    w jeździe miejskiej, która jest drugą częścią egzaminu.

    > A widzisz różnicę między jazdą po płaskim, a wywijaniem 650 slalomu
    > który przewidziano dla 250? Slalom wolny to jest symulacja jazdy w korku
    > - ino przymusowej i z absurdalnym zakazem podpierania się i minimalnej
    > prędkości 8km/h (to już na półsprzęgle) bo inaczej się wypierdolisz. A w
    > realnym życiu jak widzisz, że się nie zmieścisz, to się po prostu nie
    > tam nie wpieprzasz. I nauka tej popieprzonej i nieprzydatnej sztuczki
    > zajmuje większość czasu na kursie.

    To nie jest żadna symulacja. Jazda na półsprzęgle, wolna jazda itp. są
    elementarne umiejętności, które trzeba sprawdzić, zanim pozwoli się
    wyjechać na ulicę między ludzi.