  • Data: 2009-02-03 12:26:33
    Temat: Re: 135 f/2,0 + extender 1,4x ??
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    aktualnie posiadam juz 70-200 f /2,8 bez IS,ale czasem brakuje mi tego f/2 w
    ciemnej hali.:(

    > Przy ruchu stabilizacja Ci nie pomoże. Pomoże za to zdjęty TC i dodatkowa
    > jasność.

    Wlasnie chodzi mi o jasnosc,135 jest fajnym jasnym obiektywem i dlatego
    chcialbym go nabyc.Jednakze nie zawsze 135 wystarczy i stad pomysl odnosnie
    tego extendera,Nie twierdze ze bedzie on ciagle podpiety do szkielka.

    > No zwłaszcza ceny :)

    tu cenowo wymiekam:)