    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 144 prawka odebrane pierwszego dnia
    Date: Mon, 25 May 2015 20:19:36 +0200

    Użytkownik "Budzik"

    > IMO - mala medialna pokazowke sobie urzadzili, ale ... czy to zle ?
    > Jesli tyle jezdzisz, to predzej czy pozniej wpadniesz, a tak - czuj
    > sie ostrzezony.

    Ja tyle nie jezdze.
    Pisałem juz ze jedyny powód dla ktorego mogłbym wpasc w sidla nowych
    przepisów to:
    - nieuwaga, zle ustawiony znak etc
    - burdel zwiazany z urzadzeniami ktore mierza sobie co chca i sa uzytkowane
    w sposób niezgodny z instrukcją.
    ---
    Jesteś pewien, że na dwupasmowej drodze w środku miasta nie przekraczasz o
    50 ??? Jak kiedyś jechałem na urlop to w centrum jakiegoś miasta natrafiłem
    na szerokiej 3-pasowej jezdni na 3-krotne ograniczenie do 30 bodajże,
    3-krotnie obstawione, co praktycznie gwarantowało wpadkę i tylko CB
    ograniczało żniwa.

    Pytam o to bo kolega bartosz dokładnie twierdzi, ze to byla popisówka, a
    mnie sie wydaje ze 144 mandaty 500zł na cała Polske to nie jest az tak
    wiele.
    Może jakos inaczej to sie da oszacowac?
    ---
    Mandaty ? Chyba odebranie prawka. Nie wiem zupełnie po co zastanawiać się
    czy 144 kierowców dziennie łapanych na 50-km przekroczeniu to dużo czy mało
    jak dokładnie każdego normalnego kierowcę można tak utrafić. Samo
    penalizowanie rażących wykroczeń nie jest tutaj problemem tylko znany od lat
    sposób ich wykrywania. Wjazdy do miast, zjazdy w dół, obwodnice (jakiś debil
    ostatnio w moim mieście formalnie zorganizował na takiej obwodnicy punkt
    kontroli policji). Żeby penalizacja miała sens to by trzeba najpierw
    rozgonić tych obiboków, którzy tak chętnie egzekwują prawo a jak przychodzi
    do czegokolwiek innego to rozkładają ręce bo im się nie chce np d...y ruszyć
    ze stołka.

    > Zreszta w radiu trabili ze dwa tygodnie wczesniej, ze to juz za chwile
    > wchodzi ... widac niektorzy sa odporni na wiedze :-)

    Pełna zgoda.
    ---
    A ja myślę, że żeby słuchać radia czy gapić się w tv, które emitują głównie
    reklamy przeróżnego gówna, to trzeba mieć trochę nierówno pod kopułą :-)