    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 144 prawka odebrane pierwszego dnia
    Date: Mon, 25 May 2015 20:00:40 +0000 (UTC)

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Jesteś pewien, że na dwupasmowej drodze w środku miasta nie
    > przekraczasz o 50 ??? Jak kiedyś jechałem na urlop to w centrum
    > jakiegoś miasta natrafiłem na szerokiej 3-pasowej jezdni na 3-krotne
    > ograniczenie do 30 bodajże, 3-krotnie obstawione, co praktycznie
    > gwarantowało wpadkę i tylko CB ograniczało żniwa.

    Tak, co do zasady jestem pewien ze o tyle nie przekraczam.

    > Mandaty ? Chyba odebranie prawka.

    Kłania sie czytanie ze zrozumieniem...

    > Nie wiem zupełnie po co zastanawiać
    > się czy 144 kierowców dziennie łapanych na 50-km przekroczeniu to dużo
    > czy mało jak dokładnie każdego normalnego kierowcę można tak utrafić.

    Ale pozwolisz ze jednak sie pozastanawiam?
    Dziękuje.
    W miedzyczasie, jak ten temat cie nie interesuje - mógłbys zainteresowac
    sie netykieta, skonfigurowac sobie porzadny czytnik etc.

    > Samo penalizowanie rażących wykroczeń nie jest tutaj problemem tylko
    > znany od lat sposób ich wykrywania. Wjazdy do miast, zjazdy w dół,
    > obwodnice (jakiś debil ostatnio w moim mieście formalnie zorganizował
    > na takiej obwodnicy punkt kontroli policji). Żeby penalizacja miała
    > sens to by trzeba najpierw rozgonić tych obiboków, którzy tak chętnie
    > egzekwują prawo a jak przychodzi do czegokolwiek innego to rozkładają
    > ręce bo im się nie chce np d...y ruszyć ze stołka.

    Oczywiście.
    Tyle ze to dotyczy ogólnie przekroczen predkosci.
    Natomiasr przekroczenie o 50 to jednak jest dosc sporo.

    > A ja myślę, że żeby słuchać radia czy gapić się w tv, które emitują
    > głównie reklamy przeróżnego gówna, to trzeba mieć trochę nierówno pod
    > kopułą :-)

    Ja np. uwazam, ze wrzucanie takich niechlujnych postów na grupe, gdzie
    przyjeło się stosować pewne zasady, utrudniając tym samym innym czytanie,
    odpowiadanie i zmuszajac innych do poprawiania stworzonego przez siebie
    gówna to przejaw chamstwa i braku wychowania. Taka porazka rodzicielska.
    Ale to tak OT - jak rozumiem, podobnie jak Twoja uwaga.