  • Data: 2014-08-28 19:02:51
    Temat: Re: 1984 ... więcej ..
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-28 02:54, Feliks54 pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...com> napisał w wiadomości

    zniej-bo-kierowcy-sa-mniej-anonimowi,wid,16837623,wi
    adomosc.html?ticaid=11356a

    > Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo na drogach to jestem za.
    > Za dużo idiotów, za dużo wypadków.
    > Potrzeba więcej kamer, więcej fotoradarów, więcej policji
    > i błyskawiczne, dotkliwe karanie.

    Idiotyczny to jest przepis nakazujący na pustej drodze jechać 50km/h pod
    groźba kary.
    Potrzeba policji ale do łapania złodziei obrabiających altany na
    działkach, bądź do sterowania ruchem na skrzyżowaniach, a nie do
    siedzenia przy monitorze.
    Dotyczy to nie tylko ruchu drogowego, zboki łażą koło szkół polując na
    nierozważne dzieciaki a policja ściga w internecie śliniących się nad
    fotkami teoretyków w pedofilstwie. Mało tego robią na nich wręcz
    zakrojone na dużą skalę polowania...

    Tu pozwolę sobie pozostawić te mające mnie obrazić głupawe uwagi bez
    komentarza.