eGospodarka.plGrupypl.internet.polipTelewizja w sieciach lokalnych, smutna rzeczywistość... › Re[2]: Telewizja w sieciach lokalnych, smutna rzeczywis dG/Fm8SHLi4u
    From: m4sh <m...@e...net.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re[2]: Telewizja w sieciach lokalnych, smutna rzeczywis dG/Fm8SHLi4u
    Date: Tue, 28 Oct 2008 15:09:59 +0100

    > Nie po to jest mechanizm retransmisji pakietów by z niego nie korzystać.
    > 99% klientów nie zauważy jeśli będzie oglądać TV z opóźnieniem 5 sekund
    > (tak jak teraz słucha radia online).

    A jak wyobrażasz sobie takiego 5 sekundowe opóźnienie przy
    przełączaniu kanałów? Bo chyba nie powiesz mi że klient ścierpi 5
    sekundową przerwę miedzy naciśnięciem przycisku na pilocie a
    ujrzeniem programu w TV? To nie radio internetowe gdzie możesz czekać
    5 sekund...przy oglądaniu TV to już jest niedopuszczalne...
    T.

    --
    -+= m4sh =+- mail: mash(at)elsat.net.pl
    http://3575214914 [Powered by aTPa org.]