  • Data: 2016-07-04 06:48:39
    Temat: Re: 2 debili byłoby mniej.
    Od: "Danek" <b...@l...od> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:93bdea26-2d72-49bd-8221-7dd87367f7c7@googlegrou
    ps.com...

    > Hitler też miał "jakieś swoje zdanie"
    > Mimo wszystko nie tylko życzono mu czegoś złego,
    > ale Trybunał Norymberski nie poprzestał na życzeniach,
    > ale wielu powiesił.

    Podobno każda dyskusja w Usnecie kończy sie argumentem
    ad Hitlerum
    Kto pierwszy go używa ten przegrywa.
    ======

    Argument z Hitlerem jest tak celny, że nie można przegrać.

    > Drogowi debile powinni natychmiast trafiać na cmentarz.
    > Tylko to uchroni innych przed skutkami wypadków
    > przez debili spowodowanych.

    Kiedyś też popełniałem różne grzechy.
    I czasami to były historie które same wyszły.
    Teraz dorosłem ma dzieci i moim marzeniem jest samojeżdzące auto.
    Czy też mam trafić na cmentarz?
    Tylko kto moje dzieci utrzymam, Ty?

    =========
    Jeżeli uważasz się za debila drogowego, to tak,
    twoje miejsce jest na cmentarzu.

    A kto utrzyma dzieci których rodziców ty zabijesz ?