  • Data: 2019-07-01 08:06:05
    Temat: Re: 20 sekund
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    --W DE nie ma podanego czasu wyprzedzania się przez TIR'y?

    jest 45s

    --bo opcja 'jak nie wyprzedzisz w minutę to nie wyprzedzaj' albo 'jak będziesz jechał
    dłużej niż 20 sekund to zmień pas na maksymalnie prawy' jest sensowniejsza niż 'na
    wyprzedzającym pasie pozostań minutę' i 'dopiero po dwudziestu sekundach możesz
    zmienić pas na wolniejszy'.

    masz obowiazek zjechac na prawy o ile bedziesz tam pozostawal co najmniej 20s,
    ogranicza to skakanie po pasach i wymusza plynnosc jazdy, zapierdalaczy olewa sie
    nawet w Niemczech gdzie nie obowiazuje ograniczenie predkosci

    --Założenia autora jak dla mnie całkowicie bez sensu, często mogę kogoś przepuścić
    mając mniej niż 20sekund i nie puszczając nawet nogi z gazu.

    mozesz ale nie musisz, sprawny kierowca to potrafi a melepeta niech lepiej zostanie
    na lewym :-)