  • 111. Data: 2013-01-04 22:25:42
    Temat: Re: 3 lata bez zawiasów
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale za friko na czyjąś rzecz.
    > Kiedy tyle przepracowałeś dla kogoś?

    Ponoć w poprzednim roku tak pracowałem z pół roku. A w tym ... trzeba będzie
    doliczyć podatek drogowy

  • 112. Data: 2013-01-04 22:37:38
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-01-04 13:52:29 +0000, Jakub Witkowski
    <j...@d...z.sygnatury> said:

    > Coś szczególnego, to coś, co się zdarza rzadko, na zasadzie wyjątku.

    W obu przypadkach mamy trupy, w obu brawurową jazdę, w obu absolutny
    brak umiejętności przewidywania skutków swoich czynów, w obu znane
    nazwiska.
    Gdzie jest wyjątek?

    > Jazda bez widoczności na czołówkę to u nas zaledwie brawura zwykła, ot,
    > codzienna ;)

    A! o to chodzi...
    ;-)

    > A zabity brat świadczy tylko o gwałtowności kolizji.

    A wg mnie o pogardzie dla cudzego życia.
    Ale ja truskawki cukrem i zazwyczaj stoję w tej mniejszej liczebnie grupie.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 113. Data: 2013-01-05 10:05:56
    Temat: Re: 3 lata bez zawias
    Od: <9...@9...100556.invalid> (Tom N)

    J.F w

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^

    > Bardzo rozsadny odruch - uciekniesz w prawo, rozbijesz sie na drzewie,
    > a sprawca ... odjedzie i nikt nawet nie zapamieta numerow. pierwszy z
    > naprzeciwka tez odjedzie, swiadka zabraknie i za ofiary odpowiedzialny
    > bedziesz ty.

    > Wiec lepiej od razu wyraznie w lewo ku srodkowi, a sprawca jak
    > zawinil to niech zwiedza rowy :-P
    > Przy okazji ci z przeciwka zobacza i zjada w prawo, wiec miejsce sie
    > znajdzie :-)

    Ty czytasz to na co odpisujesz, czy tylko w klawisze klepiesz?

    --
    'Tom N'

  • 114. Data: 2013-01-05 10:17:58
    Od: <9...@7...101758.invalid> (Tom N)

    Bydlę w

    > W obu przypadkach mamy trupy, w obu brawurową jazdę, w obu absolutny
    > brak umiejętności przewidywania skutków swoich czynów, w obu znane
    > nazwiska.
    > Gdzie jest wyjątek?

    "Sąd pierwszej instancji skazując Jędrzejczak, zastosował nadzwyczajne
    złagodzenie kary, uwzględniając fakt, iż w wypadku zginęła osoba najbliższa
    sprawcy - nieumyślne spowodowanie wypadku ze skutkiem śmiertelnym zagrożone
    jest karą od pół roku do ośmiu lat pozbawienia wolności."

    <http://moto.wp.pl/kat,15951,title,Otylia-Jedrzejcza
    k-jednak-winna,wid,9177261,wiadomosc.html?ticaid=1fd
    43&_ticrsn=3>

    --
    'Tom N'

  • 115. Data: 2013-01-05 17:53:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 5 Jan 2013 10:17:58 +0100, Tom N napisał(a):
> [...]
    > sprawcy - nieumyślne spowodowanie wypadku ze skutkiem śmiertelnym zagrożone
    > jest karą od pół roku do ośmiu lat pozbawienia wolności."

    No to biorac pod uwage ze ofiara byl bliski przyjaciel oskarzonego, ktory
    wspoldzialal w calym zdarzeniu i niewatpliwie zdawal sobie sprawe z ryzyka
    i sie na nie godzil - sad powinien i tym razem obnizyc kare :-P

    J.

  • 116. Data: 2013-01-05 23:04:22
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 5 Jan 2013 17:53:53 +0100, J.F. napisał(a):

    > No to biorac pod uwage ze ofiara byl bliski przyjaciel oskarzonego, ktory
    > wspoldzialal w calym zdarzeniu i niewatpliwie zdawal sobie sprawe z ryzyka
    > i sie na nie godzil - sad powinien i tym razem obnizyc kare :-P

    To w sumie nie byłby zły pomysł.
    Co innego jak zginie osoba zupełnie postronna, np. idący chodnikiem pieszy,
    a trochę co innego jak osoba która z własnej woli brała udział w
    "procederze".

  • 117. Data: 2013-01-05 23:11:39
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > To w sumie nie byłby zły pomysł.
    > Co innego jak zginie osoba zupełnie postronna, np. idący chodnikiem pieszy,
    > a trochę co innego jak osoba która z własnej woli brała udział w
    > "procederze".

    Dokladnie o tym sedzina wspominala podczas oglaszania wyroku.

    sz.

  • 118. Data: 2013-01-06 15:42:28
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 3 stycznia 2013 17:13:35 UTC+1 użytkownik szufla napisał:

    > Oczywiscie, tak wlasnie napisalem. Dlatego mimo wszystko licze, ze jednak spedzi
    te 3

    > lata w pierdlu.
    >

    > sz.

    Jasne że spędzi. Popsuł komuś mocnemu ładną zabawkę. Właściciel na odszkodowanie
    chyba nie ma co liczyć. Sprawca nie ma tyle kasy żeby samemu oddać. W ramach wendetty
    pójdzie do puszki. Jeden taki odsiedział nie za czasopisma tylko że chciał przytulić
    górką trochę więcej kasy niż mu się należało.