-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 02 Oct 2014 06:53:08 +0200
From: depros <d...@g...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 3 lata jak z bicza strzelił - chwalę się.
References: <m0cidg$82e$1@usenet.news.interia.pl> <x...@n...atman.pl>
<m0f37u$a67$1@usenet.news.interia.pl>
In-Reply-To: <m0f37u$a67$1@usenet.news.interia.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 141001-1, 2014-10-01), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 31
Message-ID: <542cda34$0$3175$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.142.56
X-Trace: 1412225588 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 3175 83.30.142.56:51742
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2545691
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-09-30 22:19, megrimsES pisze:
> W dniu 2014-09-30 o 22:08, Rafał Grzelak pisze:
>> megrimsES wrote:
>>
>> [...]
>>
>> mialy byc smieszne filmiki z autostrady
>>
>>
> Mam porównanie: CL600 waży ponad 2 tony, jebnięcie
> ma (517KM i 840Nm) do tego wieeeelkie kowadło
> z przodu i zawieszenie hydrauliczne ABC. Można taką
> szafą jechać 250 autostradą i auto jest całkowicie
> przyklejone do drogi, nic się nie trzęsie, stabilnie
> i pewnie się prowadzi.
>
> 911 turbo, które również jebnięcie ma waży pół tony
> mniej. w CL z tyłu 275 na 20" w Turbinie z tyłu 305
> na 19". Ceramika lżejsza - mniejsza masa wirująca.
>
> W 911 zawias jest koszmarnie twardy. Czuć każdą
> nierówność drogi. Przy prędkości 250 trzeba na
> prawdę mocno trzymać kierownicę.
>
> Jak ktoś nakręci sam z ręki filmik 911 przy prędkości
> 250-300 km/h to stawiam 0.7 jacka danielsa. Z odwagę.
>
> Ja tam pierdolę i oszukać przeznaczenie 17 kręcić nie
> będę.
Nie ma jazdy bez gwiazdy. Zapamiętaj Megrims.
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=