  • 11. Data: 2006-07-15 15:48:07
    Temat: Re: ATM i Crowley lacza sily w budowie nowej sieci
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Tomek Kruk napisał(a):

    > a z drugiej strony obserwujemy wysyp bardzo małych w rodzaju "mam dość
    > obecnego pracodawcy (kablówki/łonabiproajdera/tepsy), wezme DSL 15000
    > i bede robił byznes

    nieee, teraz maksymalizuje sie zyski biorac np chello 12 mbit i dzieliac
    na 60 osob

    --
    Mateo

  • 12. Data: 2006-07-15 17:30:16
    Temat: 3S.pl (było: ATM i Crowley lacza sily w budowie nowej sieci)
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...pp.org.pl>

    > (...) dawni liderzy czyli ci którzy świadczyli
    > dostęp modemowy w czasach przed 0202122 jakoś poznikali, powstali
    > nowi,

    pik-net reaktywacja => www.3s.pl

    W.

  • 13. Data: 2006-07-15 18:53:03
    Od: "zasiu" <z...@w...gower.peel>

    > Poważna osiedlówka? To coś takiego istnieje? Poważny to był mój provider
    > kiedy kupił druty od telenergo zamieniając polpaki. Potem zrobił się mniej
    > poważny biorąc 60 zł za symetryczne pasmo przycięte do 256kbps. Nie
    > widziałem jeszcze "osiedlówki", która by miała skonstuowaną umowę, że za
    > tyle i tyle kasy dostarczają taki i taki drut. Dla nich poprostu "internet
    > ma być" a jaki, to już inna bajka.

    Istnieją poważne osiedlówki, połączone do Internetu porządnym łączem (dsl
    symetryczny, radiolinia, światło), często z backupem po innym operatorze.
    Niektóre dodatkowo dają swoim klientom inne usługi, niż tylko dostęp do
    Internetu - od mejla czy FTP zaczynając, na telewizji kończąc. Przynajmniej
    do tego próbują zmierzać:-) Ale fakt, że większość to bardzo młodzi goście
    którzy łyknęli trochę wiedzy o sieciach i postanowili zrobić biznes. W
    praktyce okazuje się, że siły są za małe na zamiary, albo że chęć zysku
    przysłania wszystko inne.

    pozdr
    zasiu

  • 14. Data: 2006-07-15 19:11:55
    Temat: Re: 3S.pl
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Wojciech Apel <w...@n...pp.org.pl> wrote:

    > pik-net reaktywacja => www.3s.pl

    Reklama to chyba trzecie drzwi na lewo.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 15. Data: 2006-07-16 07:55:50
    Od: Robert Rędziak (prawdziwego adresu szukaj w sygnaturce) <s...@s...plukwa.net>

    On Sat, 15 Jul 2006 19:30:16 +0200, Wojciech Apel
    <w...@n...pp.org.pl> wrote:

    > pik-net reaktywacja => www.3s.pl

    Chcecie, żeby i Was Netia zauważyła? ;>

    r.
    _____________
    robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
    klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl
    List otwarty przeciwko DRM: http://list.7thguard.net/

  • 16. Data: 2006-07-16 20:09:53
    Od: "Wojciech Apel" <w...@p...pl>

    > Chcecie, żeby i Was Netia zauważyła? ;>

    "Niech nas zobaczą" :-)

  • 17. Data: 2006-07-16 20:24:33
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Wojciech Apel napisał(a):

    > "Niech nas zobaczą" :-)

    ALe plan tegoroczny już wykonany :-) Są też (chyba) już zaplanowane
    działania na rok następny. Oprócz tego nie za bardzo jest za co
    kupować... Jednym słowem, czarno to widzę

    M.

  • 18. Data: 2006-07-16 20:55:14
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...pp.org.pl>

    > ALe plan tegoroczny już wykonany :-) Są też (chyba) już zaplanowane
    > działania na rok następny. Oprócz tego nie za bardzo jest za co kupować...
    > Jednym słowem, czarno to widzę

    Wystarczy jak będą kupować nasze usługi. Więcej nie potrzeba a na włókna od
    nas pewnie ich stać, bo u nas jest tanio.

    W.

  • 19. Data: 2006-07-18 19:51:23
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    Użytkownik Andrzej napisał:

    > Jaka Twoim zdaniem jest normalna cena za 256kbps symetrycznego łącza
    > bez limitów?

    Przynajmniej o te 15-20 zł mniej. Znam sieci, w których transer jest na
    poziomie 512kbps za 50 zł bez łaski. Ponieważ jest tego coraz więcej
    chyba mogę zacząć uważać, że mój provider nieco zdziera?

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 20. Data: 2006-07-18 19:56:16
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    Użytkownik Tomek Kruk napisał:

    > a widziałeś sieć która jest w stanie zagwarantować cokolwiek poza
    > swoim szkieletem bez brania za to koszmarnych pieniędzy ???

    Szkielet sieci JUŻ był. Wydali kasę na switche i doprowadzenie sygnału z
    dość dużego osiedla do swojej serwerowni. Więc koszty ZROBIENIA sieci
    były poważnie dla nich obniżone. Dla przykładu na osiedlu są "podwórka"
    po 4 bloki, każdy blok ma ponad 170 mieszkań. Dla nich wystarczyło z
    tych 4 okablowanych i gotowych bloków pociągnąć drucik do siebie. To tak
    dużo? Za to, że przejęli tą sieć płaciliśmy przy zmianie ze starego
    providera na właśnie tego nowego tylko jeden zł za podłączenie. Fakt -
    promocja, chcieli wyciąć konkurencję ale to nie usprawiedliwia darcia
    teraz kasy za takie łącze.

    > 80% klienteli jaką obsługują właśnie tego oczekuje i za to płacą

    Dla przeciętnego klikacza na kurniku czy czaterii, który w ogóle nie ma
    pojęcia co to przepustowość być może tak. Dla niego się liczy czy jest
    internet czy go nie ma. Dla mnie niestety się liczy CO I ZA ILE.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor