  • Data: 2014-12-16 06:01:43
    Temat: Re: 4.37
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 Dec 2014 13:37:07 -0800 (PST), b...@g...com
    napisał(a):

    > Auchan Bonarka:
    > http://www.auchan.pl/auchan-krakow-bonarka/o-sklepie
    >
    > Nigdy nie tankowałem bo sie bałem ze jaka cena taka jakość.
    > Czy ktos z Was tankowal/-kuje na tym Auchanie?
    >
    > 2 lata temu tankowałem na MPO KR bo cena była 20-30 gr tansza niz na innych. Efekty
    był taki ze po 200 km autostrady 140-150 kmh silnik złopał 9-10 litrów ON.

    Ja swego czasu regularnie w Gliwicach na Auchanie tankowałem, gdyż
    pracowałem tamże. Potem zmieniłem pracę i tankowałem zamiennie na CRABie
    i Lukoilu. Spalanie na tych drugich wychodziło nieco niższe, ale też
    pewnie dlatego że nieco inny profil trasy. Różnica była w stylu zamiast
    8 litrów LPG palił 7.75.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138