  • Data: 2019-02-23 12:08:06
    Temat: Re: 5 lat dla byłego policjanta
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-22 o 19:19, p...@g...com pisze:
    > https://www.tvn24.pl/zatrzymal-polakow-wzial-pieniad
    ze-czeski-policjant-wyrzucony-ze-sluzby,911969,s.htm

    Miałem dokładnie taką samą sytuację koło Pilzna. Policjant taki był
    napalony, że nawet chciał ze mną do bankomatu podjechać. Jechałem z
    rodziną i nie miałem zamiaru się wdawać w dyskusję - w końcu zapłaciłem
    1500 koron i pojechałem bez pokwitowania. Zadzwoniłem potem do naszej
    ambasady, ale powiedzieli, żebym odpuścił, bo dowodów żadnych nie mam, a
    będą mnie ciągać do Czech na sąd.
    T.
    Ps. Czesi to łapówkarze jakich mało.